Projekta realizācijas gaitā tiks paplašināts Daugavgrīvas ielas posms, kur patlaban tiek organizēta transportlīdzekļu satiksme virzienā uz galvaspilsētas Ziemeļu daļu. Būvdarbu laikā esošajai brauktuvei blakus tiks izbūvēta jauna divu joslu brauktuve virzienam no Daugavas kreisā krasta. Tāpat būtisks jaunums, ko paredzēts izbūvēt ERAF projekta gaitā, ir jauns tilts pār Zunda kanālu, kas kalpos kā jauns pieslēgums Daugavgrīvas ielai pie Ķīpsalas virzienā no Raņķa dambja uz Krišjāņa Valdemāra ielu.
Projekta būvniecības laikā tiks izbūvēti jauni luksoforu objekti, kā arī rekonstruēti esošie. Tādējādi Daugavas kreisajā krastā tiktu samazinātas satiksmes konfliktsituācijas un gājēji droši varēs šķērsot ielas.
Patlaban tiek strādāts pie brauktuvju un ietvju gultnes izbūves, kā arī ieguldītas jaunas apakšzemju komunikācijas. Tāpat būvdarbi noris pie estakāžu balsta būves, informēja Dišlere.
Autovadītājiem jāņem vērā, ka turpmākos divus gadus Daugavas kreisajā krastā pie Vanšu tilta būs apgrūtināta satiksme.
Dišlere pastāstīja, ka šādi būvdarbi Rīgā ieplānoti jau pagājušā gadsimta astoņdesmitajos gados, kad tika būvētas ielas Vanšu tilta kreisajā Daugavas krastā aiz Zunda kanāla. Celtnieki saskārās ar finanšu trūkumu un projekts tā arī netika realizēts pilnībā.
Krišjāņa Valdemāra un Daugavgrīvas ielas satiksmes mezgla rekonstrukciju plānots paveikt divu gadu laikā. Projekta izbūves kopējās izmaksas ir 21 miljons latu. No tiem ERAF finansējums ir 1,5 miljoni latu, bet pārējais ir valsts un pašvaldības finansējums.
Satiksmes mezgla rekonstrukcijas būvniecības darbus veic pilnsabiedrība ACB un TILTS, kas iepirkuma konkursā no trim pretendentiem piedāvājusi zemāko cenu, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.