Laika ziņas
Šodien
Apmācies

SM: Igaunija ir ieinteresēta uzņemties iniciatīvu Rail Baltica projekta attīstīšanā

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
@
@
Nu bet ne jau slavofīli no LDz to darīs, protams!
Vilks
V
Dublēt jau esošu nenoslogotu dzelzceļu ar vēl vienu ir pilnīgs stulbums. Stulbums ir arī dzelzceļa veidošana paraleli jūras krasta līnijai. Dzelzceļš ir daudz dārgāks transporta veids kā jūras transports un to visā pasaulē izmanto, lai no ostām kravas vai pasažieri nokļūtu kontinenta vidienē. Pat ja Rail - Balticu būvētu ar 100% EU finansējumu, tas būtu Latvijai kaitīgs projekts, jo izmainīti ģeoekonomisko Rīgas nozīmi par labu Tallinai. Par to arī igauņi cepas
krauklis
k
Raksta autors, sakot: "Šaursliežu dzelzceļa Rail Baltica projekta realizēšanai..." parāda, ka nezina, ko nozīmē šaursliežu dzelzceļš. Izšķir platsliežu ceļus (ar platumu, lielāku par 1000 mm) un šaursliežu ceļus (ar platumu, kas vienāds vai mazāks par 1000 mm). Eiropas sliežu ceļu platums (arī projektā "Rail Baltica") ir 1435 mm, bet Krievijā "на х.. шире", jeb 1524 mm. Latvijā izplatītākais šaursliežu dzelzceļa sliežu ceļa platums ir 750 mm.
lauķe
l
Jebkurā gadījumā es vairāk uzticos igauņu projektam nekā Latvijas.....Mazāk otkata kārotāju....
dzenis
d
Ja Latvija guļ, tad igauņiem cits nekas neatliek, jo šoreiz viņi ir atkarīgi no brāļu tautas.
Randy, BRD (Deutschland), EU
R
Buutu patiikami, ja Latvija VISMAZ nedarbotos pret sho projektu, un nesaboteetu to.
  • 1
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses