Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā -2 °C
Apmācies
Sestdiena, 23. novembris
Zigfrīda, Zigrīda, Zigrīds

Šonedēļ demontēs Imantas dzelzceļa staciju

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
AnnaToma
A
Esmu bijušās Imantas stacijas iedzīvotāja. Mūsu ģimene apdzīvoja telpas virs stacijas ēkas kopš 1957.gada .Esam izauguši ar brāli un arī manas meitas izauga šai ēkā .Protams bija neneormāli dzīves apstākļi ,nebija ūden( pēc tā gājām ar kannām līdz Zolitūdes ielai),aukst ,ziemā ,karsts vasarā ,nerunājot par citām ērtībām.Bet sirds aptekas ,kā ši ēka tika nolaista ,neremontēta ,nekas netika mainīts ,lai pat ārējais izskats mainītos .Nevienam tas nebija vajadzīgs .žel .ka nav vairs vietas ,ko esi laika gaitā iemīlējis .
Ciro
C
Ppl like you get all the brians. I just get to say thanks for he answer.
Bill
B
haha saka:varetu pamainit sancicebu datumu jo 5.marta notiks ari Latgales 2011.gada čempionāts zemledus makšķerēšanā 2.posms!
Bill
B
haha saka:varetu pamainit sancicebu datumu jo 5.marta notiks ari Latgales 2011.gada čempionāts zemledus makšķerēšanā 2.posms!
Ernests
E
Kas nezin un ne ciena savu vēsturi ,tam nav nākotnes !!!!
YELLO
Y
Nu,reālas cūkas . Imantas stacija celta Krievijas cara laika ,un tas kulturas piemineklis ??? Kas iznīcina vēsturi ,tam nav nākotnes . p.s kolhoznieki .....
eifr
e
MANA JAUNĪBAS dienu STACIAJA TIEŠĀM NOLIETOJUSIES TRAKĀK PAR MANI PAŠU!!! Ceru ieraudzīt kaut ko FANTASTISKU!
Līdzjutējs
L
Ļaudis, ko jūs te liekuļojat? Jums taču pa lielām šaibām ir vienalga, kas notiks ar to staciju. Nevar katru koka būdu saukt par pieminekli tikai tāpēc, ka tur ir 8 krāsas slāņi uz grīdas un pati no koka. Esiet racionālāki. Es nesaku, ka vajag visu ar zemi nolīdzināt un ar betonu pieliet, taču vajag izvērtēt, kur saglabāt, bet kur mainīt.
e.
e
Pasažieru plūsma nav mazāka kā pirms 20 gadiem, bet traucēt sāka tieši tagad. Varbūt vienkārši ir vajadzība ātri "apgrozīt līdzekļus", jo nojaukšanai un "apsekošanai" daudz prāta nevajag, bet lai uzbūvētu kaut ko vietā vai, vēl labāk, restaurētu esošo, jāiegulda kāds nopietns darbs. Pie tam perons nemaz netraucē, jo apstāšanās vietu var pārvietot 50 m uz centra pusi, bet šauro vietu norobežot ar barjerām.
Pasažieris
P
visā eiropā īpaši skandināvijā, kurai mēs vēlētos līdzināties, šādas pērles tiek restaurētas. bet pie mums viss bez žēlastības tiek nojaukt un uzbūvēts tā vietā tizla gāzbetona metāla konstrukcija ar plastmasas jumtu, jo tā bs lētāk! tā padomju laika domāšana nekādi negrib pamest ierēdņu prātus.
maks
m
nojaukt viegli, bet vai tas būs risinājums. Tas, ka tuvu sliedēm - jā, bet ja cilvēks ir skaidrā, tad nekādu problēmu tur nav. atjaunot. labi, pārcelt tālāk no sliedēm. kamēr nav risinājums, kādēļ jānojauc?
Inga
I
Tik skaista un romantiska vecā stacija. Tikai ļoti nolaista. Cik gan lieli muļķi pieņem lēmumus tādas vietas iznīcināt. Atjaunot vajadzētu- nu jā, bet tas jau dārgs prieks.
Bezdievis
B
Un vai tiešām jādemontē, kamēr nav gatavs nedz jaunais projekts nedz ieceres? Demontēs un tad gadiem ilgi stāvēs tukšs placis? Tad kāpēc ar tādu steigu jādemontē?
Bezdievis
B
Gan labi, gan muļķīgi. Lai tad uzslien blakus kādu nojumi, kur patverties no lietus un vēja, kamēr pārtaisa staciju. Jāatceras, ka te var gadīties arī kādi 50 - 100 cilvēku, tātad mazā autobusu pieturas nojumīte nederēs.
Frenks
F
Nepietika jau ka Majoros un Dubultos SUPERapsekotāji un SUPErdzelzeļņieki noārdīja jaukās koka stacijas, to vietā uzbūvējot MONSTRUS no betona ! KAUNS LDz

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses