Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +3 °C
Apmācies
Otrdiena, 23. aprīlis
Jurģis, Juris, Georgs

Fliks kļuvis par Vācijas aviokompānijas XL Airways vadītāju

Latvijas nacionlās lidabiedrības airBaltic bijušais izpilddirekotrs Bertolds Fliks kļuvis par Frankfurtē bāzētās vācu aviokompānijas XL Airways vadītāju, atsaucoties uz ATW, raksta db.lv.

Bertolds Fliks stāsies līdzšinējā XL Airways izpilddirektora Martina Greifenhāgena amatā, kurš to pameta pēc paša vēlēšanās, teikts XL Airways paziņojumā.

XL Airways flotē ir piecas Boeing 737 – 800 lidmašīnas, un tajā strādā 160 darbinieki.

B. Fliks vadīja airBaltic gandrīz desmit gadus - no 2002. gada līdz pērnā gada oktobrim -  2011. gada 4. oktobrī atkāpās no amata pēc tam, kad tika panākta savstarpēja vienošanās par airBaltic turpmāko finansēšanu un pārvaldību. Vienošanās paredzēja izbeigt 2010. gadā noslēgto valstij neizdevīgo konsolidēto akcionāru līgumu, atsaukt tiesiskās aizsardzības pieteikumu Rīgas rajona tiesā, pilnībā dzēst 59,11 tūkstošus akciju, par ko lēmums pieņemts 2010. gada akcionāru sapulcē, kā arī jaunā redakcijā apstiprināt airBaltic statūtus.

Kompānijas pamatkapitālā kopumā tiks ieguldīti ap 100 miljoniem latu, no kuriem valsts proporcionālais ieguldījums paredzēts 57,6 milj. Ls. Savstarpējo vienošanos parakstīja satiksmes ministrs Uldis Augulis, SIA Baltijas aviācijas sistēmas, a/s Latvijas Krājbanka, AB Bankas Snoras, AKB Investbank, Taurus Asset Management Fund Limited, Transatlantic Holdings Company S.A. un SIA KD Jet.

Kopš pērnā gada oktobra beigām airBaltic izpilddirektora amatā ir Martins Gauss, kas iepriekš vadīja Ungārijas aviosabiedrībā Malev.


Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Kad klasiskā reklāma nav variants, jādomā radoši

Dzīvojot dinamiskās konkurences apstākļos, kur auditorijas uzmanība ir augstvērtīga deficīta prece, par kuru notiek nepārtraukta cīņa, uzņēmumiem un to zīmoliem ir vitāli svarīgi prast izcelties ...

Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses