Šarlote ar Melnā balzama unikālo garšu runā pati par sevi. Savukārt Šarlote ar kafiju ir maigs krējuma liķieris, kura valdzinošais kafijas aromāts iegūts, pievienojot augstvērtīgu kafijas pupiņu ekstraktu. Ne velti savulaik krējuma liķieris Šarlote ir ieguvis arī vairākas zelta un sudraba medaļas, piedaloties starptautiskās izstādēs - un esam pārliecināti, ka tā turpinās gūt atzinību un priecēt savas cienītājas,” piebilst AS _Latvijas balzams _zīmolu direktors Valters Kaže.Krējuma liķieri Šarlote sāka ražot 1997.gadā. Pēc diviem gadiem sasniegts iespaidīgs Šarlote ražošanas apjoms - 170 000 litru gadā, un tā bija kļuvusi par daudzu Latvijas sieviešu iemīļotāko dzērienu. 2003. gadā Šarlote aizņēma gandrīz 90% tirgus daļu krējuma liķieru kategorijā. 2009.gadā produkta ražošana tika pārtraukta.
Martā AS Latvijas balzams tirgū ieviesa vēl vienu jaunumu: brendija zīmola Bonaparte dzēriens ar kanelā garšu, tam pievienojot dabīgu kanēļa ekstraktu.