Šogad uzņēmums plāno pārdot aptuveni miljonu litru kvasa.
Cēsu alus norāda, ka kvasa segmentam Latvijas tirgū ir nozīmīga vieta starp bezalkoholiskajiem dzērieniem. Patlaban Latvijas kvasa tirgu var sadalīt divās daļās - raudzētie kvasi un neraudzētie kvasi. Raudzētā kvasa īpatsvars tirgū, pēc Cēsu alus informācijas, ir ievērojami mazāks, jo lielākā daļa tirgū esošo kvasu ir ražoti, izmantojot iesala ekstraktu, nevis gatavoti dabīgā rūgšanas procesā. Uzņēmums izvēlējies tirgot otro.
Produktam dots nosaukums Ulmaņlaiku kvass. "Neraugoties uz to, ka Ulmaņlaiku periods netiek viennozīmīgi vērtēts no Latvijas vēstures ekspertu viedokļa, tieši Ulmaņlaiki lielai sabiedrības daļai saistās ar pārtikas produktu augstvērtīgu garšu un kvalitāti," lēmumu izvēlēties šādu nosaukumu pamato Cēsu alus, atzīstot, ka tas ir ambiciozs.
Kā piebilst uzņēmums, kvasā var būt līdz 0,5% alkohola, tiesa, dabiskas rūgšanas gaitā radies iespējamais alkohola procents nepadarot to par alkoholisku dzērienu, līdz ar to uz Ulmaņlaiku kvasu neattiecas alkoholiskajiem dzērieniem noteiktie ierobežojumi par produkta atrašanās vietu un tirdzniecības aizliegumu.