Kopējā valsts ekonomiskās situācijas ietekme uz alus tirgu 2008.gadā izpaudās ar patērētāju paradumu maiņu un izteiktu alus patēriņa samazinājumu gada beigās, norāda Cēsu alus. Patērētāji arvien vairāk alu lieto mājās vai draugu kompānijās, jau vairākus gadus būtisku kritumu piedzīvo alus patēriņš kafejnīcās, bāros un restorānos. Tāpat mainās iepakojuma izvēle - alus skārdeņu iepakojumā alus segmentā 2008.gadā pieaudzis par 35% un patlaban tas kopējā Latvijas alus tirgū veido 14%.
Cēsu alus Latvijā pagājušajā gadā realizēja 40 miljonus litru alus, un, kā, atsaucoties uz The Nielsen Company datiem, norāda uzņēmums, tirgus daļa pieauga par 2,5%, nodrošinot vidējo Cēsu alus tirgus daļu alus segmentā 26,5%. Kopējais Cēsu alus dzērienu realizācijas apjoms 2008.gadā veidoja 58,7 miljonus litru.
Pērn investēti desmit miljoni eiro jaunas skārdeņu pildīšanas līnijas izveidē Cēsu alus ražotnē Cēsīs. Tikpat intensīvi kā pērn uzņēmums plānojot darboties arī šogad - jaunu zīmolu izveidē, attīstot alus lietošanas kultūru Latvijā un uzsākot darbu pie jaunām dzērienu kategorijām. Šogad Cēsu alus ieviesis 0,33 litru iepakojuma segmentā jauninājumu - alus un kolas kokteili Beershake. Produktu portfeļa paplašināšana, pēc paša uzņēmuma norādītā, nodrošināja 27,5% tirgus daļu šī gada janvārī.