"Grindeks" apgrozījums 2007.gadā bija 51,5 miljoni latu.
Lai arī nākotnē sasniegtu pašreizējo apgrozījuma dinamiku, uzņēmums plāno saglabāt pašreizējo tirgus stratēģiju, darbību koncentrējot gan uz esošajiem tirgiem, gan uz jaunu apgūšanu, piemēram, Ķīnu un Turciju. Tāpat plānots apgūt mazākus Dienvidāzijas tirgus, piemēram, Vjetnamu, liecina "Grindeks" padomes priekšsēdētāja Kirova Lipmana teiktais.
Piereģistrējot "Mildronātu" un īstenojoties biznesa darbībai Ķīnā, K.Lipmans, kurš tikko atgriezies no biznesa vizītes Pekinā, saskatot tālākas uzņēmuma attīstības iespējas. Ja viss notiks, kā pašreiz plānots, nākotnē varētu tikt izveidots ražošanas kopuzņēmums, kā arī uzsākta otra "Grindeks" oriģinālprodukta "Ftorafur" reģistrācija Ķīnā.
Lai ilgtermiņā saglabātu līdzšinējos uzņēmuma attīstības tempus, "Grindeks" arī plāno turpmāk 9-11% no apgrozījuma ik gadu investēs pētniecībā un attīstībā. "Konkurence farmācijas nozarē ir sīva, tāpēc mūsu stratēģijai ir jābūt agresīvai un plāniem - ambicioziem," saka K.Lipmans.
Viņš uzskata: lai nākamajos piecos gados divkāršotu un pat trīskāršotu apgrozījumu, ir mērķtiecīgi jāinvestē pētniecībā un tehnoloģijās - jādomā gan par jaunu produktu attīstību, gan par nepārtrauktu infrastruktūras pilnveidošanu.
Galvenie "Grindex" darbības virzieni ir oriģinālproduktu, patentbrīvo
un aktīvo farmaceitisko vielu pētniecība, izstrāde, ražošana un
pārdošana. Koncernā ietilpst četri meitas uzņēmumi Latvijā, Igaunijā un
Krievijā, bet pārstāvniecības un pārstāvji strādā 14 valstīs. Uzņēmuma
produkcija tiek eksportēta uz vairāk nekā 40 valstīm un veido 96% no
kopējā apgrozījuma. Galvenie tirgi ir Baltijas valstis, Krievija un
citas NVS valstis, Japāna un ASV.