Izpētes rezultātā KP secināja, ka pēc apvienošanās abu uzņēmumu kopējā tirgus daļa alus vairumtirdzniecības tirgū dažādos mazumtirdzniecības kanālos palielināsies nelielā apmērā, nepārsniedzot 5%, kas vērtējams kā nebūtisks pieaugums. Savukārt Bauskas alus tirgus daļa bezalkoholisko gāzēto dzērienu ražošanas un vairumtirdzniecības tirgū ir ļoti maza, tāpēc padziļināti KP nepētīja bezalkoholisko gāzēto dzērienu tirgu.
Padziļināti novērtējot situāciju alus vairumtirdzniecības tirgū viesnīcu, restorānu un kafejnīcu sektorā, KP nekonstatēja, ka Cido grupai piederošais Lāčplēša alus kopā ar Bauskas alu būtu iespēja izmantot savu tirgus varu pret esošiem tirgus dalībniekiem, ierobežojot vai kavējot potenciālo tirgus dalībnieku ienākšanu tirgū. Izvērtējot tirgus dalībnieku sniegto un KP rīcībā esošo informāciju, KP secināja, ka apvienošanās rezultātā būtiski nemainīsies tirgus struktūra, kā arī neizveidosies vai nenostiprināsies dominējošais stāvoklis nevienā no ietekmētajiem tirgiem.
Tā kā KP nekonstatēja būtisku kaitējumu konkurencei, tā nolēma darījumu atļaut.
Abu uzņēmumu pārstāvji aģentūru LETA informēja, ka patlaban norit juridisko jautājumu sakārtošana un darījumu paredzēts pilnībā noslēgt pāris mēnešu laikā. Iecerēts, ka Bauskas alus turpinās darbu kā neatkarīga alus darītava, ražojot, virzot un pārdodot produktus tirgū un tai būs iespēja izmantot Cido grupas tirdzniecības un izplatīšanas tīklu, kas sekmēs produkta pieejamību patērētājiem un Bauskas alus attīstību.
Cido grupā informēja, ka līdzšinējais Bauskas alus īpašnieks Vladimirs Barskovs turpinās darbu uzņēmumā līdz darījuma pilnīgai pabeigšanai, savukārt pēc tam konsultēs uzņēmumu pēc nepieciešamības, tādējādi nodrošinot pēctecību - tradicionālās receptūras ievērošanu un turpmāku augstas kvalitātes produktu ražošanu.