Savukārt gada otrajā pusē Lauma Fabrics cer to kompensēt. Tiesa, pašreiz izskatās, ka sasniegt aizgājušā gada apgrozījumu būs sarežģīti, atzīst A.Sedmalis.
Tirgus stabilizēšanai tiekot veikti dažādi pasākumi.
Lauma Fabrics Pārdošanas un mārketinga daļas vadītājs Edijs Egliņš uzskata, ka veiksmīgi īstenojas ideja par Liepājā darbojošos ar tekstila nozari saistīto uzņēmumu ciešākas sadarbības veidošanu. Lauma Fabrics kopā ar saviem klientiem - veļas ražotājiem Latvijā - ir pieņēmuši lēmumu dibināt Latvijas veļas ražotāju biedrību. Biedrība tiks reģistrēta jau tuvākajā nākotnē un nodarbosies ar Latvijas veļas ražotāju tēla celšanu pasaulē, jaunu tirgu apgūšanu, piesaistot ES līdzfinansējumu ārvalstu izstādēm, bukletiem, apmācībām un jaunu tehnoloģiju iegādei.
A.Sedmalis piebilst, ka sarūk arī investīciju apjomi, jo lielākā daļa pircēju kļuvuši daudz piesardzīgāki un nesteidzas veikt pasūtījumus. Tomēr uzņēmuma vadība meklē alternatīvas un risinājumus krīzes pārvarēšanai. "Skatot situāciju kopumā, jāatzīst, ka tekstila nozares tirgus izaugsme ir samazinājusies un situācija dažādu valstu tirgos ir ļoti svārstīga. Mums jābūt gataviem dažādiem ekonomiskās situācijas attīstības pavērsieniem. Savukārt uzņēmumā nepieciešams rūpīgi izvērtēt gan ražošanas, gan cilvēkresursu efektivitāti," saka A.Sedmalis.
Lauma Fabrics ir a/s Lauma meitasuzņēmums, kas dibināts 2005.gadā.