"Cilvēki aizvien vairāk pievēršas digitālajām iespējām un labprāt izvēlas dažādas lietas veikt interneta vidē, bet līdz šim šādas iespējas pārtikas tirdzniecības nozarē nebija. Mēs mēģinām meklēt jaunus biznesa paņēmienus līdzīgi kā ieviešot automātiskās kases vai pakalpojumu maksāšanas iespēju, tagad pirmie esam arī šajā," stāsta Maxima Latvija pārstāvis.
Pasūtījumi līdz otrdienas vidum bijuši mērāmi jau vairākos desmitos, kas pēc Andiņa domām priekš otrāds veikala pastāvēšanas dienas ir pat ļoti labs rādītājs.
Pircēji sadaloties divās lielās grupās. Viena grupa ir atsevišķas personas, kas iepērk visdažādākos produktus mājsaimniecības vajadzībām. Viņi pasūtījumus veic galvenokārt pēcpusdienā vai pēc darba laika beigām.
Otra grupa ir biroju darbinieki, kas iepērk salīdzinoši nelielu produktu klāstu, taču to apjomi ir daudzkārt lielāki, kas varētu būt skaidrojams gan ar biroju vēlmi iepirkt produktus ilgākam laikam vai lielākam darbinieku skaitam, kā arī vēlmi samazināt piegādes izmaksas.
Starp pasūtītākajiem produktiem visvairāk izceļoties gāzētā un negāzētā ūdens produkcija. Negaidīts pašam lielveikalam šķitis lielais pieprasījums pēc dažādiem piena produktiem. Tāpat galvenokārt birojiem lielā daudzumā piegādāta kafija un dažādi cepumi.