Kompānija gan norāda, ka finanšu rādītāji pilnībā atbilst vadības prognozēm un izriet no apzināta koncerna vadības lēmuma ievērojami pastiprināt mārketinga un noieta veicināšanas pasākumus Krievijā, Ukrainā un Baltkrievijā.
Koncerna apgrozījums šī gada pirmajos sešos mēnešos pieauga līdz 10 281 395 latiem, un tas ir par 8% vairāk salīdzinājumā ar 2007.gada pirmo pusgadu. Ņemot vērā to, ka 2007.gadā tika veikti vairāki vienreizēji un netipiski darījumi, kas būtiski ietekmēja pērna gada realizācijas apjomus, kā arī to, ka būtiski samazinājies "Baltfarm" realizācijas apjoms un nozīme koncerna mātes uzņēmuma kopējā realizācijā, faktiskais apgrozījuma pieaugums ir lielāks un pārsniedz 25%, kas būtu vērtējams kā labs realizācijas apjomu pieaugums, uzskata uzņēmums.
"Olainfarm" meitas uzņēmums "Baltfarm", kas nodarbojās ar kompānijas medikamentu izplatīšanu un mārketinga pakalpojuma sniegšanu, šogad jūnijā ticis pārdots.
Šā gada otrajā ceturksnī un līdz arī to visā pirmajā pusgadā kopumā ir
turpinājušas pieaugt mārketinga izmaksas. Salīdzinājumā ar 2007.gada pirmo pusgadu tās ir teju divkāršojušās līdz 2,03 miljoniem latu, kas arī ir viens no galvenajiem zaudējumu rašanās iemesliem.
Apgrozījuma pieaugumu tirgos, kur tiek veikti papildus mārketinga pasākumi, kā arī virzāmo produktu realizācijas pieauguma tempus kompānija vērtē pozitīvi. Kopējais realizācijas apjoms Baltkrievijas tirgū ir pieaudzis par 25%, Krievijas tirgū - par 30%, bet Ukrainas tirgū - pat par 70% salīdzinājumā ar 2007.gada pirmo pusgadu. Atsevišķu virzāmo produktu pieauguma tempi sasniedz pat 67%.
Tikai Latvijā, Lielbritānijā un Kazahstānā nav izdevies sasniegt iepriekšējā gada realizācijas apjomus, kas ir saistīts nevis ar kādām neveiksmēm, bet gan ar vienreizējiem veiksmīgiem darījumiem 2007.gadā, kā arī ar dažu nerentablu produktu izslēgšanu no produktu portfeļa tā optimizācijas nolūkos, norāda "Olainfarm". Realizācijas apjomu samazinājums šajos tirgos nav ļāvis uzrādīt vēl iespaidīgākus realizācijas pieauguma rādītājus koncernā kopumā.
Kaut arī koncerns joprojām darbojas ar zaudējumiem, realizācijas pieauguma tendence attiecīgajos
tirgos ir pozitīva un, lai gan mārketinga pasākumu rezultātā radušies papildus realizācijas apjomi vēl
nenodrošina peļņu, tomēr tie jau nosedz papildus radušos mārketinga izdevumus, tādēļ koncerna vadība
patur spēkā šī gadaa peļņas prognozi 325 000 latu apmērā.