Kopumā pagājušajā gadā notikuši 11 pasākumi astoņās valstīs, tai skaitā Latvijā, Igaunijā, Ziemeļvalstīs, kā arī Āfrikā.
1000 dalībnieku piedāvājuši 350 idejas, izstrādāts 131 prototips. Dalībnieki pasākumos pavadījuši kopumā 528 stundas.
Investorus atraduši divi projekti - Qminder un Campalyst.
Jau vēstīts, ka Qminder ir viens no britu tehnoloģiju inkubatora TechHub Rīgas filiāles dibinātājiem. Projekta īstenotāju vidū ir cilvēki no Igaunijas un Latvijas. Qminder ir viedtālruņu aplikācija un interneta serviss, kas atvieglotu patērētājiem "stāvēšanu rindā". Lietotājam jāizvēlas pasākums vai pakalpojums, viņš saņem savu kārtas numuru tālrunī, informāciju, pēc cik ilga laika pienāks viņa kārta, kā arī atgādinājumu.
Savukārt Canpalyst ir projekts, kas tika radīts pirmajā Rīgā notikušajā Garage48 pasākumā. Vēlāk Campalyst uzvarēja Seedcamp New York. Campalyst ir platforma, kas palīdz izmērīt, vai sociālie mediji palīdz zīmola pārdošanā. Publiski pieejamā informācija liecina, ka projekta īstenotāji pārstāv visas trīs Baltijas valstis.
Šogad Garage48 rīkotāji plāno izvērst pasākumus Eiropā, konkrētāk, Ukrainā, kā arī Āfrikā un, iespējams, Dienvidamerikā.
Jau ziņots, ka Rīgā pagājušajā gadā notika divi Garage48 pasākumi - pavasarī un rudenī. Pasākuma mērķis ir atraktīvā, pozitīvi uzlādētā gaisotnē veicināt iesācējuzņēmumu jeb start-up kultūru, pierādot, ka viena nedēļas nogale ir pietiekama, lai no pamatiem izveidotu jaunu biznesu vai tā prototipu.