"Esmu ieradies Latvijā, lai kopā ar savu komandu izprastu šī tirgus īpatnības. Šajās dienās es sapratu, ka Latvijas tirgus ir augošs, jo ar katru gadu strauji pieaug kantora darbinieku skaits. Tas nozīmē, ka mums ir jāievieš savi jaunākie, inovatīvie produkti, lai profesionālie darbinieki varētu strādāt produktīvāk," skaidro Dž. Truongs. Izpratis Latvijas tirgus potenciālu, viņš sola doties atpakaļ uz galveno mītni Minesotā, lai izvērtētu, kādu kapitālu šeit ieguldīt. Pēdējās divas kompānijas uzņēmums nodibinājis Kazahstānā un Ukrainā. "Mēs ceram, ka tuvākajā laikā mēs varēsim dibināt uzņēmumu arī Latvijā un, iespējams, arī atvērt kādu vietējo ražotni, kas spētu ar "3M" produktiem nodrošināt visu Baltijas tirgu," teicis Dž. Truongs. Plaša patēriņa un biroja preču tirgū vēl aizvien vispopulārākās esot vienkāršas četrstūrainas "Post-it" līmlapiņas. Tās tirgū tika ieviestas 1980.gadā, kad pirmo reizi tika piedāvātas "Canary Yellow Post-it" līmlapiņas iepakojumā pa vienam blociņam, kas tika pārdotas zem "Scotch" preču zīmes ar saukli "pieliec un noplēs".
"Post-it" līmlapiņu ražotājs saskata perspektīvu ražošanai Latvijā, vēsta laikraksts
Latvijas tirgus ir pietiekami perspektīvs, lai tuvākajā nākotnē šeit dibinātu vietējo uzņēmumu un, iespējams, atvērtu "3M" ražotni, laikrakstam "Dienas bizness" norāda "3M" viceprezidents un Biroja piederumu struktūrvienības vadītājs Dr. Džeks Truongs, kas nedēļas sākumā bija ieradies Latvijā. "3M" pazīstams ar "Scotch" līmlenti, līmlapiņām, ūdensizturīgu smilšpapīru, zobārstniecības un medicīnas materiāliem, kā arī citiem produktiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.