Strādājot pie zīmola attīstības, Cēsu alus piedāvā patērētājiem gaišo alu Mītava skārdenēs. Mītava skārdenē zināmā mērā ir inovācija, jo „latviešu tradicionālajā” alus segmentā Mītava ir pirmais alus skārdenes iepakojumā. 2008. gada jūlijā AS „Cēsu alus”, realizējot vērienīgāko vienreizējo investīciju apjomu pārtikas ražošanas nozarē Latvijā, uzstādīja valstī pirmo skārdeņu alus pildīšanas līniju, kas ir viena no jaudīgākām un modernākajām Baltijā. „Sekojot skārdeņu iepakojuma tirgus straujajai izaugsmei pēdējo gadu laikā, uzskatu, ka investīcijas šī segmenta attīstībā ir bijis precīzs solis dzērienu tirgus attīstīšanā krīzes laikā,” stāsta Cēsu alus vadītāja Eva Sietiņsone Zatlere „Patērētāji novērtē šī iepakojuma priekšrocības, tādēļ Mītava skārdenē ir gan loģisks turpinājums šī populārā zīmola attīstībā, gan arī uzdrošināšanās dažādot „latviešu tradicionālā” alus segmenta piedāvājumu Latvijā.”AS „Cēsu alus” Tirdzniecības un mārketinga direktors Gustavs Zatlers: „Ņemot vērā Mītavas popularitāti un īpašo receptūru, uzskatu, ka šī alus baudītāju loks nesamazināsies arī kopējā alus tirgus krituma laikā. Prognozēju, ka Mītavas skārdenes tirdzniecības apjomi 2009.gadā sasniegs vienu miljonu skārdeņu, kas mums dos iespēju aptuveni par 50% palielināt kopējos Mītavas alus pārdošanas apjomus”.Informācijai: - 2008. gada pavasarī tiek radīts gaišais alus Mītava – pēc grupas „Prāta vētra” mūziķa Jāņa Jubalta tēva senas receptes, ko iedzīvinājusi alus darītava „Cēsu alus”;- 2008. gadā Latvijā pārdots divi miljoni pudeļu alus Mītava;- 2008. gada jūnijā alus Mītava un AS „Cēsu alus” ieguvis Cicerona Goda diplomu nominācijā „Par trāpīgu reklāmas kampaņu”;- 2009. gada februārī radīta alus Mītava skārdene. Tās dizains veidots 20.gs. stila ietvaros, ievērojot Mītavnieku dzīvesstila aktualitātēm atbilstošu glanci un veselīgu humoru. Papildus informācija:Agita BaltbārdeAS „Cēsu alus” Sabiedrisko attiecību vadītā[email protected] Tālr. 67511390; 29133073
PR: A/s "Cēsu alus" iegulda zīmola Mītava attīstībā
Cēsu alus turpina sadarbību ar Latvijā populāro grupu „Prāta vētra”, attīstot kopprojektā radītā alus Mītava zīmolu. Alus turpmāk būs nopērkams arī skārdenē. „Mītava ir veiksmes stāsts. Radīts radošā un emocionāli piesātinātā sadarbībā, tas ir strauji iekarojis patērētāju mīlestību. Latvijas alus tirgū valda ļoti liela konkurence, tādēļ radīt jaunu alus zīmolu ir sarežģīts process, bet Mītava ir apliecinājums kvalitatīva zīmola spēkam – tas ir spējīgs ne vien izdzīvot sīvas konkurences un alus tirgus krituma apstākļos, bet arī veiksmīgi attīstīties,” stāsta AS „Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.