Saskaņā
ar The Nielsen Company datiem sidra tirgus līdera
maiņa jau sākās no pagājušā gada nogales. Fizz pozīciju
nostiprināšanā pagājušajā gadā kompānija ieguldījusi vērienīgas
investīcijas – ieguldot 400 000 latu tehnoloģiju un ražošanas
jaudu paplašināšanā, alus darītavas ražotnē Cēsīs ir uzstādītas
vīna pieņemšanas tvertnes, kas kopš šī gada marta nodrošinājis
uzņēmumam iespēju sidru ražot Latvijas pilsētā Cēsīs.
Cēsu
alus ražotais sidrs Fizz ir sidra zīmols, kas skārdenēs
tiek ražots un pildīts Latvijā un
sastāda 70% no sidra tirgus skārdeņu iepakojumā.
Pateicoties mērķtiecīgai investīciju politikai, pagājušajā gadā
AS "Cēsu alus" uzstādījis 10 miljonu eiro vērtu Baltijā modernāko
skārdeņu pildīšanas līniju.
"Neskatoties
uz skarbo un Baltijas līmenī nekonkurētspējīgo valsts nodokļu
politiku, gada sākumā ievērojami paaugstinot akcīzes nodokļa likmi
sidram, zīmols Fizz ir spējis saglabāt un nostiprināt
līderpozīcijas Latvijas tirgū.
Tas apliecina patērētāju lojalitāti produkta garšas un kvalitātes
īpašībām," stāsta AS "Cēsu alus" produktu grupas vadītāja
Ilona Riekstiņa.