Pēc tirgus izpētes kompānijas The Nielsen company datiem, Cēsu Premium 2009. gada pirmajos 4 mēnešos ir patērētāju iecienītākais produkts premium alus segmentā un, būtiski, ka kopējā alus patēriņa grozā Cēsu Premium ir otrais iecienītākais alus zīmols, ko apsteidz vien ekonomiskā segmenta alus PET iepakojumā. Tas ir pozitīvi vērtējams fakts, ņemot vērā, ka ekonomiskās klases alus produkti plastmasas iepakojumā patērētāju paradumu maiņas un ekonomiskās ietekmes rezultātā piedzīvo augšupeju. Neskatoties uz kopējā alus tirgus kritumu, janvāra – aprīļa periodā Cēsu Premium zīmola kopējā realizācija Latvijā ir saglabājusies nemainīga, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, savukārt, skārdeņu tirgus līderes – Cēsu Premium skārdenes apjomi pieauguši par 15%.Šī gada sākumā veiktās investīcijas gaišā alus Mītava zīmola attīstībā ir ļāvušas šai alus šķirnei ieņemt stabilu augstāko pozīciju latviešu tradicionālā alus segmentā. Kopš šī gada februāra alus Mītava ir pieejams arī skārdenē, kas ir savā ziņā inovācija, jo Mītava ir pirmais alus skārdenē latviešu tradicionālajā alus segmentā. „Iedzīvotāju maksātspējas samazināšanās ietekmē gan alus patēriņa paradumu maiņu, gan iepakojumu izvēli, gan arī attieksmi pret produktu zīmoliem. Aizvien biežāk novērojams fakts, ka pircēji dod priekšroku cenas nevis zīmola vērtībai. Tādēļ vēl jo vairāk priecē tas, ka Cēsu alus vadošās alus šķirnes saglabā stabilu mērķauditoriju, kas novērtējuši šo zīmolu spēcīgās puses un kvalitāti, paliek lojāli iemīļotajiem produktiem”, atzīst AS „Cēsu alus” valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone Zatlere. AS „Cēsu alus” 2009. gadā plāno palielināt tirgus daļu alus segmentā, turpināt attīstīt skārdeņu tirgu un ar vadošo Cēsu Premium zīmolu saglabāt līderpozīcijas premium alus segmentā.2009.gadā pirmajos 4 mēnešos AS „Cēsu alus” aizņēma jau 30% no Latvijas alus tirgus, 2008.gadā Cēsu alus tirgus daļa Latvijas alus tirgū bija 27%. Informācijai: Akciju sabiedrība Cēsu alus ir otra lielākā alus darītava Latvijā un visvecākā alus darītava Ziemeļeiropas reģionā. 98% balsstiesīgo akciju pieder somu koncernam OLVI Oуj. Kopš 2001. gada uzņēmuma attīstībā investēti 25 miljoni latu, no tiem 7 miljoni 2008. gadā – ražošanas kompleksa paplašināšanā un skārdeņu pildīšanas līnijas uzstādīšanā. AS Cēsu alus produktu portfelī ir plaši pārstāvētas astoņas dzērienu kategorijas: alus, alkoholiskie kokteiļi, sidri, enerģijas dzērieni, near water (bagātināts ūdens), sulas, sulu dzērieni, bezalkoholiskie dzērieni. Papildus informācija:Agita BaltbārdeAS „Cēsu alus” Sabiedrisko attiecību vadītā[email protected] Tālr. 67511390; 29133073
PR: "Cēsu Premium" - iecienītākais alus zīmols Latvijā
AS „Cēsu alus” vadošā alus šķirne Cēsu Premium 2009. gada sākumā ir iecienītākais alus zīmols Latvijas alus augstākās klases premium segmentā, alus Mītava, savukārt, ir zīmols nr.1 latviešu tradicionālā alus segmentā. Neskatoties uz ekonomikas lejupslīdi, minētie alus zīmoli ir stabili nostiprinājuši savas pozīcijas Latvijas alus tirgū.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.