Kampaņas mērķis bija aicināt iedzīvotājus savā uzturā izvēlēties kvalitatīvus pārtikas produktus ar preču zīmi „Kvalitatīvs produkts” jeb tautā saukto Zaļo karotīti.
Kampaņas rezultāts: ¾ iedzīvotāju atpazīst kvalitātes zīmi „Kvalitatīvs produkts”
Kampaņas ietvaros iedzīvotāji tika iesaistīti Zaļās karotītes lojalitātes kustībā, saņemot kādu no speciālajām kampaņas uzlīmēm. Kopumā mēneša laikā šīs uzlīmes saņēma ap 500 tūkstošiem cilvēku dažādos Latvijas reģionos, kas savu simbolisko piederību kustībai varēja apliecināt ar uzlīmju uzlīmēšanu redzamā vietā.
Ingūna Gulbe, biedrības „Mārketinga padome” direktore: „Šādas kampaņas mūsu ražotājiem ir nepieciešamas, lai iedzīvotāji uzturā dotu priekšroku produktiem ar nacionālo kvalitātes zīmi „Kvalitatīvs produkts”. Daudzi no 201 Zaļās karotītes uzņēmumiem ir salīdzinoši nelieli ražotāji, kuri paši par sevi nevar atļauties šādu mārketinga aktivitāšu realizēšanu. Lielākie ieguvēji no mūsu aktivitātēm ir iedzīvotāji, kuri, pateicoties izglītojošām aktivitātēm, savu uzturu var bagātināt ar produktiem ar patiešām augstu kvalitāti un izejvielu pārbaudītu izsekojamību.”
Pēc kampaņas veiktais SKDS pētījums liecina, ka 74% jeb ¾ iedzīvotāju atpazīst nacionālo kvalitātes zīmi „Kvalitatīvs produkts”. Turklāt vairāk nekā puse iedzīvotāju atzīst, ka Zaļā karotīte pirmām kārtām asociējas ar kvalitāti, un trešdaļai ar produktu izcelsmi. Patīkami apzināties, ka 68% pētījuma respondentu uzskata, ka preču zīme Zaļā karotīte ir nepieciešama.
Konkursā „Meklējam stilīgas uzlīmes” piedalās ap 1000 bērnu
Kampaņas konkursā „Meklējam stilīgas uzlīmes” piedalījās ap 1000 bērniem no dažādiem Latvijas nostūriem, iesūtot patiešām oriģinālus un labus darbus ar zīmētām, gleznotām un no dažādiem materiāliem meistarotām, viņuprāt, stilīgām Zaļās karotītes uzlīmēm.
No visiem darbiem tika izvēlēti 10 labāko darbu autori: Mareks Mangūzis (Madona, 7.klase), Kristīne Grīga (Priekuļi, 7.klase), Rūta Gredzena, Lelde Kundziņa, Laura Petersona un Iveta Laganovska, Linda Voiciša (Bērzgale), Katrīna Samoviča (Preiļi), Kristīne Gundārina (Liepāja, 9.klase), Dāvids Babrovskis (Krāslava, 4.klase), Patriks Briķis (Ķekava, 4.klase), Alīna Adamoviča un Nadežda Voicehivska (Rīga), Vitālijs Feščenko (Rīga).
Visi šie bērni saņēma ekskluzīvu albūmu ar sabiedrībā zināmu cilvēku parakstītajām uzlīmēm, kā arī pārsteigumu – T-kreklu ar savu veidoto uzlīmi. Uzvarētājs Mareks, par kura darbu internetā tika atdotas visvairāk balsis, papildu ieguva iespēju kopā ar klasi apmeklēt saldējuma ražotni „Rūjienas piensaimnieks”, lai klātienē redzētu, kā tiek ražots viens no Zaļās karotītes produktiem.
Visas iesūtītās uzlīmes var redzēt kampaņas mājas lapā http://vieno.karotite.lv/ .
Par kampaņu
Kampaņas uzdevums - izmantojot dažādas mārketinga aktivitātes, iesaistīt Latvijas iedzīvotājus īpaši izveidotā kustībā. Tās mērķis - veicināt uzturā vairāk izvēlēties produktus ar nacionālās pārtikas kvalitātes preču zīmi „Kvalitatīvs produkts” jeb tautā saukto Zaļo karotīti, kā arī paaugstināt sabiedrības lojalitāti pret produktiem, kuri var lepoties ar to augsto kvalitāti un pārbaudīto izcelsmes izsekojamību.
Piederību kustībai apliecina speciālas Zaļās karotītes uzlīmes, kuras pērn no 24.novembra līdz 14.decembrim varēja saņemt „ELVI” lielveikalos, „Virši-A” degvielas uzpildes stacijās, „ERGO Latvija” birojos un filiālēs, „Narvesen” tirdzniecības vietās un „Forum Cinemas”.
Informāciju par Zaļās karotītes aktivitātēm, kampaņas gaitu un rezultātiem, kā arī speciālistu viedokļus un komentārus meklējiet mājaslapā www.karotite.lv sadaļā „Kvalitatīvi vieno!”.
Papildu informācijai:
Ilze Bāliņa,
Biedrības „Mārketinga padome”
Sabiedrisko attiecību speciāliste
Tel.: 26439085
E-pasts: [email protected]