gada 1. jūliju. Roberts A. Makdonalds kļūst arī par Direktoru Padomes locekli. Kopš 2000. gada, kad A.G. Laflijs sāka strādāt kā P&G prezidents un vadītājs, P&G ir pievērsusi lielu uzmanību produktu inovācijai, kas balstīta uz patērētāju vajadzībām. Uzņēmuma pārdošanas apjomi kopš dekādes sākuma ir dubultojušies, un ievērojami ir pieaudzis uzņēmuma lielo zīmolu portfelis – zīmoli, kuru pārdošanas apjomi gadā pārsniedz vienu miljardu dolāru – no 10 līdz 23 zīmoliem. Vidēji pārdošanas apjomi ir auguši par 5%, ieņēmumi uz akciju par 12%, un naudas resursu ienesīgums kopš 2001. gada ir palielinājies par 111%. Uzņēmuma tirgus kapitāla vērtība ir ievērojami pieaugusi – P&G ir starp piecām visaugstāk novērtētajām kompānijām ASV un starp 10 visaugstāk novērtētajām kompānijām pasaulē.“A.G. Laflijs ir vadījis pārmaiņu procesus P&G.” uzsvēra Džims Maknernijs (Jim McNerney) P&G Direktoru Padomes izpilddirektors. “P&G is daudz vairāk vērsta uz patērētājiem un ir daudz inovatīvāka nekā pirms 10 gadiem. P&G ir pasaules līmeņa organizācija. Padome ir pārliecināta, ka A.G. Laflijs un Roberts Makdonalds ir pieņēmuši pareizos lēmumus, kā rīkoties patreizējā ekonomiskajā situācijā, un izveidojuši vadības komandu, lai vadītu P&G nākošos desmit gadus. Pašlaik ir īstais laiks, lai Roberts Makdonalds kļūtu par P&G vadītāju.”Džims Maknernijs izteica savu pārliecību, ka Roberts Makdonalds ir viens no vispieredzējušākiem vadītājiem P&G vēsturē. “Viņam ir 30 gadu pieredze mārketingā, tirgus attīstībā, dažādu starptautisko biznesa struktūru vadīšanā kompānijā visā pasaulē. Direktoru padome ir pārliecināta par viņa izvirzītajiem P&G biznesa mērķiem un to sasniegšanas stratēģiju, kā arī viņa spēju iedvesmot un vadīt P&G organizāciju.”
Agnese Zelča
Ārējo sakaru speciāliste
Procter&Gamble