_Reuters _norāda, ka _Saab _pārdošana būtu vērtējama kā GM uzvara pēc tam, kad autoražotājam nav veicies ar citu zīmolu pārdošanu. GM pārtrauc _Saturn _ražošanu, bet _Hummer _pārdošanas jautājums joprojām nav atrisināts. Eiropā GM plānoja pārdot _Opel _daļas, taču vēlāk mainīja savas domas un nolēma zīmolu paturēt._Spyker _izpilddirektors Viktors Millers, komentējot darījumu, iezīmējis savdabīgo Dāvida un Goliāta aspektu – viņš atzinis, ka "normālos apstākļos droši vien _Saab _būtu pircis _Spyker_". Viņš arī piebilda, ka pēdējās piecās saspringtajās sarunu dienās nav gulējis vairāk par 15 stundām.Paziņojumā presei V.Millers solījies respektēt _Saab _zīmola unikalitāti, tradīcijas un individualitāti.Jaunā grupa tiks nosaukta par _Saab Spyker Automobiles N.V_._Reuters _norāda, ka līdz šim _Saab _daudzu gadu garumā nav izdevies pelnīt, tomēr daudzi Zviedrijas kompānijas fani tic, ka peļņa ir iespējama, ja vien ir īstais īpašnieks. GM ir atzinis savas kļūdas _Saab _vadībā, tomēr analītiķi uzdod jautājumus, vai _Spyker _ir šīs "īstais" īpašnieks. Kompānija ražo tikai dažus dučus sporta auto gadā, un tā cer gūt labumu, izmantojot _Saab _tehniskos resursus un izplatīšanas tīklu. _Saab _savukārt iegūs līdzekļus, lai izdzīvotu, kā arī "uzņēmēju gara injekciju", norāda _Reuters_.Spyker nodarbina aptuveni 100 cilvēku un pērn saražoja 43 automašīnas, tikmēr _Saab _ir 3400 darbinieki.Arī _Spyker _kopš zīmola "atdzīvināšanas" 2000.gadā nav izdevies gūt peļņu. Arī šis ir viens no iemesliem, kas analītiķos rada šaubas par plāna veiksmi.
Saab mēģinās aizņemties 400 miljonus eiro no Eiropas Investīciju bankas, garantijas aizdevumam ir gatava sniegt Zviedrija.