- Divi talantīgi aktieri - Ivars Auziņš un Dainis Grūbe - skatuves mākslu savieno ar kaņepju produktu biznesu. Aktierim, kurš pievērsies uzņēmējdarbībai, biznesā palīdz komunikablitāte, kā arī iemaņas domāt un rīkoties ātri, bet apgūt nākas tālredzīgu plānošanu un prasmi rūpīgi izvērtēt sadarbības priekšlikumus, secinājis biznesā jau pieredzējušais Ivars Auziņš. Viņš arī uzsver - uzņēmējdarbībā kuru katru sadarbības piedāvājumu nedrīkst pieņemt, jo šķietami spoži solījumi ilgtermiņā var radīt problēmas.
- Audiotehnikas tirgus patlaban pārsteidz. Izrādās, lētas stereo austiņas ir produkts ko visbiežāk iegādājas mūzikas klausītāji Latvijā. Kosmiski apjomi – tā par pāris eiro vērto austiņu pārdošanu saka kāds no aptaujātajiem ekspertiem. Turklāt konstatēts arī, ka šķietami pagātnē palikušie skaņu plašu atskaņotāji patlaban ir pat populārāki par CD atskaņotājiem.
- Darbs pie Āzijas tirgus apguves Latvijā varēja sākties ātrāk, bet mūsu valstī valdīja zināma pašapmierinātība - transporta infrastruktūra bija noslogota un šķita, ka tā būs vienmēr, analizējot situāciju transporta un loģistikas jomā, norāda Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Kaspars Ozoliņš.