Šobrīd noteikumu projektā ir iekļauts regulējums, kas paredz, ka EDS būs nodrošināta informācija par ienākumiem, kuri atbilstoši nodokļu jomu regulējošajiem tiesību aktiem ir deklarēti VID. Šo informāciju valsts amatpersonai jāpārbauda un, ja nepieciešams, arī jāprecizē un jāpapildina. Turpmāk valsts amatpersonai, elektroniskā veidā iesniedzot valsts amatpersonas deklarāciju, par gūtajiem ienākumiem jāuzrāda tikai tādu informāciju, kas aizpildīšanas brīdī nav VID rīcībā.
Atvieglo valsts amatpersonu deklarāciju iesniegšanas kārtību
Valdībā otrdien apstiprināja grozījumus noteikumos par kārtību, kādā aizpildāmas, iesniedzamas, reģistrējamas un glabājamas valsts amatpersonu deklarācijas un aizpildāmi un iesniedzami valsts amatpersonu saraksti. Noteikumu projekts paredz Valsts ieņēmumu dienesta (VID) elektroniskās deklarēšanās sistēmā (EDS) nodrošināt deklarācijas aizpildītājam valsts informācijas sistēmās esošo informāciju, tādējādi atvieglojot deklarācijas aizpildīšanas procesu.
Šobrīd tiek izstrādāti atsevišķi MK noteikumi, kas paredzēs nodrošināt informācijas pieeju arī no citām valsts informācijas sistēmām. Šis regulējums tiks īstenots līdz 2014. gada 1. janvārim. Tiek plānots ka EDS deklarācijā norādāmā informācija tiks aizpildīta automātiski, izmantojot Iedzīvotāju reģistra, Valsts vienotās datorizētās zemesgrāmatas, Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmas, Transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistra informācijas sistēmas un Uzņēmumu reģistra datus.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.