Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Ekonomisti: Latvijas transporta politika ir ģeopolitiska izvēle

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Grieta
G
Latvijas aprobezotie, slinkie, degradetie, zagligie politkiir ne tikai Baltijas valstu, bet ari ES vajais punkts. Latvijas politki ir izlaupijusi Latvijas valsti, iznicinajusi Latvijas tautsaimniecibu, lauksaimniecibu, rupniecibu, visu ko sie stulbeni, slinki, zagli vareja iznicinat to sie degradati pedejos 22. gados ir iznicinajusi, ieskaitot lielu dalu latviesu tautas, vairakka 500 000 latviesu no Latvijas ir izdzinusi emigracija. Un vel tagad ir jaklausa ka sie degradati plesas sava starpa, kaut gan Igaunijas un Lietuvas politki rikojas saimnieciski,pragmatisi, bet latviesu mudaki tikai lamajas, plesas un imite kaut kadas haotiskas darbibas, lai varetu vel kaut ko nozagt no Latvijas valsts un ES pieskirtajiem finansejumiem. Pasi sie degradati, zagli, nekompetentie zombiji, korumpanti beigas ir sapratusi ka vini ir zagli, korumpanti, par ko liecina Cerbula uzstadijums.
Andris>ttp
A
Nopirku zemes gabalu no fiziskās personas uz kura atradās dzelzceļa sliedes,lai attīstītu savu biznesu.Konkurents izrādījās daudz gudrāks.Viņš nopirka atzaru no LDz. un vienā rāvienā nojauca ar visu uzbērumu.Viņam tas izmaksāja 600ls un nododot sliedes metāllūžņos viņš vēl kārtīgi nopelnīja.Latvijā viss atkarīgs no sakariem un pateicības naudas.Ierēdnim tāpat labi.
ass
a
Vēlā vasaras vakarā Vaivaros vasarnieki vārgi vervelēja vēloties vilcienu vilktspēju veicināt visiem valstiskiem viepļiem viendabīgi vēdinoties. Viņu viedīgā vāvuļošana virzīs Vakareiropas vajadzību varbūtēju vinnēšanu velti vīli vicinot visiem vakardienas viendienīšiem.
Artūrs-pensionārs
A
Te var vispār nebūt tirgus.Ja gribam sevi saglabāt Eiropā un Eiropai ,tad rietumu sliedes ir stratēģisks projekts par kura ekonomiskumu varēs spriest pēc gadu desmitiem.
ttp
t
Ja grib paaugstināt dzelzceļa konkurences spēju Baltijā, tad pirmais solis ir -apvienot Igaunijas, Latvijas un Lietuvas dzelzceļa kompānijas un izveidot starptautisku akciju sabiedrību - "Baltijas dzelzceļs". Igaunijas dzelzceļs, kurš jau 20 gadus balansē uz sabrukuma robežas, jau vienreiz bija izlikts pārdošanā. Kāpēc nenopirkām? Varbūt vajadzēja? Priekš Igaunijas atsevišķa nac. dzelzceļa kompānija ir par lielu, tā ka Mikipelei 50.izmēra zābaki. Lai, kaut ko jaunu uzsāktu Baltijas dzelzceļa telpā vispirms ir jāpārstrukturē jau esošais resurss un jāpadara tas produktīvāks un rentablāks. Jāapvieno vienā veselā un tad var sākt attīstīt.
rekur
r
Lietuvai jau 20 gadus ir pieejama, no Šestokai, Belostokas virzienā Eiropas platuma sliedes. Ko pa viņām ved? Neko. Viņas rūsē, jo nav ko vest. Var pagarināt Polijas dzelzceļu, par 30 km, līdz Kauņai un kas no ta izmainīsies? Kādu preču kravu lietuvieši vedīs pa dzelzceļu uz Eiropu? Ja nu vienīgi blusu vilnu... Dzelzceļa kravu pārvadājumi var rentabli konkurēt ar autopārvadājumiem uz attālumu, kurš lielāks par 1000 km, ja kravu pārvadā vairumā. Nafta, minerālmēsli, metālu rūdas, kokmateriāi, metālu izstr., būvmateriāli, labība uc. Ko no visa tā uz Eiropu var vest , pa dzelzceļu no Baltijas? Vēl jāatceras, ka dzelzceļam jāiztur cenu konkurence ar jūras kuģiem, kuri uz lielākiem attālumiem ir lētāki par dzelzceļu.
Bezdievis
B
To, ka dzelzceļa projekts būs subsidējams jau sākumā teica. Vispār interesanti ari par Gāzes termināli. Igauņi saka, ka viņiem gāze vajadzīga tik 8% patēriņam. Pārējo nosedzot biomasa u.t.t., kas ir vietēja un lētāka. Tā kā iespējams, ka arī Sašķidrinātās gāzes terminālis būs subsidējams. Kaut kā tos pelnošos projektus latvieši atdod kaimiņiem.
  • 1
  • 0
izmainiisies tas
i
ka vaimanologi vairs nevarees cinksteet vismaz par so teemu. nez kaapeec visur citur var paarvadaat bet Baltija ir ekonomiskaa anomaalija, kur nekaa nav? un pasazieru transports?
  • 2
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses