Apbalvošanas ceremonijā tika nominēti uzņēmumi 3 kategorijās dažādās nozarēs:
1.kategorija – Uzņēmumi, kas sniedz pakalpojumus privātpersonām
- „Tirdzniecības nozare”
- mazie tirdzniecības tīkli (līdz 5 apkalpošanas vietām) - PODIUM
- vidējie tirdzniecības tīkli (6-49 apkalpošanas vietas) – RITO
- lielie tirdzniecības tīkli (50 un vairāk apkalpošanas vietas) - STATOIL un LATVIJAS BALZAMS veikalu tīkli
- Bankas- DANSKE BANKA
- Apdrošinātāji- SEESAM
- Citi kreditēšanas pakalpojumi- Credit24
- Cita finanšu darbība- TAVEX Zelts & Valūta
- Mazie uzņēmumi - BALTICOM
- Lielie uzņēmumi – LATTELECOM UN TELE2
- Tūrisma aģentūras- JĒKABA AĢENTŪRA
- Viesnīcas - Hotel Jūrmala SPA & Conference Centre
- Ātrās apkalpošanas restorāni- TURKEBAB
- Kafejnīcas, bāri- DAILY SPECIAL CAFE & RESTAURANT
- Restorāni- Zivju restorāns LE DOME
- Medicīnas iestādes- BĒRNU KLĪNISKĀ UNIVERSITĀTES SLIMNĪCA UN SIROWA ZOBĀRSTNIECĪBA KLĪNIKA
- Optika- OUTLET OPTIKA
- Sporta centri- CITY FITNESS
- Kinoteātri- MULTIKINO
- Izklaide, azartspēles- OLYMPIC CASINO
2.kategorijā
tika vērtēti uzņēmumi, kuru klienti ir juridiskās personas (B2B).
Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru
piesaistīto ekspertu komisiju izvērtēja un nominēja SIA Lursoft, kā uzslavētāko uzņēmumu B2B kategorijā.
3.kategorijā tika vērtētas valsts un pašvaldību iestādes, kur Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru izvērtēja un nominēja Valsts zemes dienestu kā „Sabiedrībai draudzīgāko valsts un pašvaldību iestādi” un Patentu valdi kā „Uzņēmumiem draudzīgāko valsts iestādi”, Babītes novada domi kā „Uzņēmumiem draudzīgāko pašvaldību iestādi”.
Katrs uzslavētākais uzņēmums saņēma diplomu, īpašu uzlīmi „Klienti mūs uzslavē 2012”, ko līmēt klientu apkalpošanas vietās, kas informē sabiedrību par augsto servisa kvalitāti un Labsserviss.lv kvalitātes zīmi Lursoft lapā pie uzslavēto uzņēmumu izziņām ar ko lepoties visu turpmāko gadu.
Visu marta mēnesi Latvijā norisinājās kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros Labsserviss.lv komanda sadarbībā ar Servisa patroniem Swedbank un Lattelecom aicināja jebkuru Latvijas iedzīvotāju iesaistīties un novērtēt labo apkalpošanu uzslavējot uzņēmumus un iestādes. Kampaņas laikā uzņēmumus vērtēja ne tikai sabiedrība, bet arī eksperti – Klientu servisa uzlabošanas uzņēmums DIVE Latvia veicot vērienīgu „Slepenā pircēja” pētījumu, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera un Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociācija.