Viņš norādīja, ka LDz piedāvājot salīdzinoši augstu atalgojumu aptuveni 1% no visiem Latvijā strādājošiem. Provizoriskie dati liecina, ka pērn valstij nodokļos esot nomaksāta rekordliela summa - 74,46 miljoni latu, no kuriem 35,38 miljoni latu veido valsts sociālās apdrošināšanas obligātās iemaksas, 19,93 miljonus latu iedzīvotāju ienākuma nodoklis, savukārt 14,93 miljonus latus - akcīzes nodoklis par degvielu.
Kā ziņots, janvāra beigās intervijā biznesa portālam Nozare.lv LDz prezidents Magonis sacīja, - kā rāda provizoriskie aprēķini, LDz koncerna apgrozījums pērn bijis 319,7 miljoni latu.
Koncerns Latvijas Dzelzceļš sastāv no valdošā uzņēmuma VAS Latvijas Dzelzceļš un piecām meitassabiedrībām - AS LatRailNet, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA LDz Cargo, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Infrastruktūra, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA LDz Ritošā sastāva serviss, kā arī apsardzes uzņēmuma SIA LDz Apsardze.
Kā ziņots, LDz meitasuzņēmuma SIA LDz Cargo pārvadāto kravu apjomi pērn pieauguši par 20,8% - līdz 59,38 miljoniem tonnu kravu, liecina informācija LDz mājaslapā.
Līdz ar to LDz Cargo sasniedzis jaunu pārvadāto kravu rekordu.