Latvijas puse iepazīstināja Ķīnas transporta nozares pārstāvjus ar iespējām papildus tradicionālajam jūras transporta koridoram izmantot Latvijas sauszemes transporta infrastruktūru, portālu Diena.lv informēja Satiksmes ministrijas pārstāve Mārieta Švalbe. Liela uzmanība tikšanās laikā tika pievērsta kravu pārvadājumu attīstībai pa dzelzceļu, piemēram, pagarinot konteineru vilciena Baltika Transit maršrutu no Kazahstānas līdz Ķīnas Ziemeļrietumu apgabalam, kas būtu nozīmīgs progress tranzīta infrastruktūras attīstībā. Kravas no Āzijas uz Eiropu transportējot pa dzelzceļu, tiktu būtiski ietaupīts pārvadājumu laiks.
Tāpat Ķīnas uzņēmēji tika aicināti veidot loģistikas un distribūcijas centrus Latvijā, tādējādi veicinot piekļuvi Baltijas un Skandināvijas tirgum.
Ķīna atzinīgi novērtēja Latvijas transporta koridora un ostu infrastruktūras sniegtās iespējas.
Sēdes ietvaros notika arī tikšanās ar Ķīnas Transporta un Komunikāciju ministrijas un Dzelzceļa ministrijas pārstāvjiem, kā arī transporta un loģistikas kompānijas Sinotrans viceprezidentu.
Latvijas - Ķīnas Apvienotajā Komitejas sēdē piedalījās Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta direktors A. Maldups, kā arī pārstāvji no VAS Latvijas Dzelzceļš, Starptautiskās lidostas Rīga, un Ventspils brīvostas.