Laika ziņas
Šodien
Smidzinošs lietus
Rīgā +12 °C
Smidzinošs lietus
Sestdiena, 28. septembris
Sergejs, Svetlana, Lana

Vairāk kā puse sociālajos tīklos nevēlas komunicēt ar uzņēmumu profiliem

Uzņēmumu centieni sasniegt potenciālos un esošos patērētājus sociālajos tīklos ir bezjēdzīgi vairāk kā pusē gadījumu. 57 procenti cilvēku attīstīto valstu tirgos sociālajos medijos nevēlas komunicēt vai sevi saistīt ar uzņēmumu zīmoliem un attiecīgi to sociālajiem profiliem, atklājis TNS Digital Life pētījums.

 Vislielākais noraidījums jeb cilvēku nevēlēšanās komunicēt vai jebkādā veidā saistīties ar uzņēmumu zīmoliem sociālajos tīklos ir Lielbritānijā, kur šāda izvēle novērota 61 procentam sociālo tīklu izmantotāju.

Ņemot vērā informācijas apjomus digitāklajā pasaulē, sasniegt savu klientūru un uzsākt dialogu ar potenciālo preces vai produkta patērētāju uzņēmumiem ir īsts izaicnājums, bet vēl lielāks izaicinājums ir to noturēt.

"Šī uzvara, iekarojot patērētāju uzmanību un tās saglabāšana grūtāks  uzdevums nekā jebkad agrāk," saka TNS galvenais attīstības speciālists Metjū Froggatts. Viņaprāt tiešsaistes pasaule zīmolu veidotājiem rada milzīgas iespējas zīmoliem, tomēr tās jāprot izmantot, izvēršot precīzi pielāgotu mārketinga stratēģiju. Izvēloties nepareizu kanālu, vai vienkārši pievienojoties kopējam sociālajos tīklos pastāvošajam informācijas "troksnim", var notikt atsvešināšnās no klientiem un tas savukārt traucēt uzņēmuma izaugsmei.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses