"Manuprāt, būt māksliniekam un nebūt savas lietas fanātiķim ir noziegums." Režisors un horeogrāfs Sergejs Zemļanskis Liepājas teātrī iestudē savu otro izrādi – Gogoļa Precības.
"Mani neinteresē izstādes formāts kā medijs. Mani traucē, ka darbi veido it kā savstarpēji saistītu naratīvu," uzsver gleznotājs Jānis Avotiņš, kurš starptautiskos reitingos ir visaugstāk vērtētais latviešu mākslinieks.
Šajā nemierīgajā laikā mūzikas ietekmes spēks kļūst arvien nozīmīgāks – uzskata vācu klarnetists, komponists un diriģents Jērgs Vidmanis, kurš 10. martā uzstāsies Rīgā.
Režisors Kirils Serebreņņikovs vienā elpas vilcienā izstāsta par jauniestudējumu Nacionālajā teātrī, plāniem kino un Vladislava Nastavševa pirmizrādi Gogoļa centrā.
Uz Rīgas kinoteātra Splendid Palace ekrāna iznāk viena no 2016. gada nozīmīgākajām un skaistākajām filmām – franču režisora Fransuā Ozona vēsturiskā melodrāma Francs, kura ārkārtīgi spēcīgi rezonē ar mūsdienu situāciju Eiropā un visā pasaulē. "Šis ir mans visnevainīgākais darbs – tajā nav nevienas seksa ainas," ekskluzīvā intervijā KDi brīdina Fransuā Ozons
"Ne jau par to, cik simfoniju ir uzrakstīts, būs jāatbild pastarajā dienā," savas 70. jubilejas gadā secina komponists un polifonijas teorētiķis profesors Georgs Pelēcis.
Nekādu robežu starp autorkino un romantiskajām komēdijām. "Man ir bail atrasties slēgtā telpā un palikt šauros viena žanra rāmjos. Es uzreiz jūtos neērti," intervijā KDi saka leģendārā franču aktrise, Fransuā Trifo, Žana Lika Godāra un Ksavjē Dolana filmu zvaigzne Natālija Beja
"Esmu mūziku uzlikusi augstāk par sevi kā sievieti, kā cilvēku, kā fizisku būtni, augstāk par ģimeni un attiecībām," saka Linda Leen pirms albuma Digital Church izdošanas
Komponists Jānis Lūsēns ir gatavs boikotēt Latvijas simtgades svinēšanu par 60 miljoniem un aicina domubiedrus vienreiz mūžā par velti uzstāties visattālākajos valsts nostūros.