Latvijas Nacionālā simfoniskā orķestra un tā galvenā diriģenta Tarmo Peltokoski jaunākā programma, kurā skan Mālers, Rahmaņinovs un Lutoslavskis, pretstata simfonisko dziļumu un pianisma rotaļas
Notikumi, kuri neaizmirsīsies. Vijolnieces Vinetas Sareikas un pianistes Amandīnes Savarī koncerts Dzintaros
un komponista un diriģenta Andra Vecumnieka konceptuālā programma Liepājā
Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātrī iestudētajā Maskavas
latviešu teātrim Skatuve veltītajā izrādē dokumentāls ir
tās tapšanas iemesls, bet ne mākslinieciskais risinājums, un
tas liek uzdot jautājumu par iestudēšanas īsto mērķi
Nacionālā teātra izrādē Kā kļūt nelaimīgam? režisora
Artūra Areimas piedāvātie spēles noteikumi, kaut arī
iecerēti ja ne šokēšanas, tad vismaz aktīvas nepatikas
vai pretestības izraisīšanai, tiek realizēti pārāk
pieklājīgi
Režisors Dmitrijs Krimovs Latvijas Nacionālā teātra
izrādē Pīters Pens. Sindroms atklājas kā iztukšots mākslinieks, kura vienīgā iespēja svešumā turpināt dzīvi ir turpināt radīt to, ko viņš vislabāk prot, – savu mākslu
Ko nupat piedzīvojis neparasti sasārtušais garderobists,
kurš pēc izrādes jums pasniedz mēteli? Nacionālā teātra
iestudējumā Garderobisti paralēli rit dzīve parterā un kulisēs, uz skatuves un realitātē
Mīļais, vai tu mani nepazīsti? Nāras metamorfozes Antonīna Dvoržāka liriskās pasakas jauniestudējumā Berlīnes Valsts operā režisora Kornēla Mundruco un mākslinieces Monikas Pormales interpretācijā
Viktoram Timofejevam datorspēles kļūst par eksistenciālas un introspektīvas pieredzes izteikšanas rīku – gluži kā to var darīt jebkurš cits mākslas medijs
Latvijas Radio kora sniegtais komponistu Mārtiņa Viļuma un Matīsa Čudara darba Vecais Tīss. Vilkatis pirmatskaņojums Cēsīs valdzina ar laikmetīgu arhaiku
Dailes teātra jauniestudējums Visas viņas no citām
monoizrādēm atšķiras vispirms ar to, ka to veido trīs intensīvi,
stilistiski un sižetiski atšķirīgi dažādu sieviešu monologi
Lietuviešu autoru Jurgas Viles un Linas Itagaki grafiskais
romāns Sibīrijas haiku ieguvis tehniski perfektu un emocionāli iedarbīgu skatuves versiju Latvijas Leļļu teātrī Valtera Sīļa režijā
Ar divu pirmo sēriju pirmizrādi ceļu pie skatītājiem no 22. janvāra sākusi režisoru Anda Miziša, Martas Elīnas Martinsones, Dāvja Sīmaņa un Ginta Grūbes astoņsēriju filma Pansija pilī – iespēja pārcelties laikā uz XX gadsimta 20. gadu Latviju un vasaru