Laika ziņas
Šodien
Apmācies

ADwards 2014 Grand Prix saņem Asketic par vizuālās identitātes kampaņu Gors

Devītā radošās izcilības festivāla _ADwards 2014 _galveno balvu - Grand Prix - saņēmusi Asketic par vizuālās identitātes kampaņu Gors. Savukārt par festivāla godalgotāko aģentūru, saņemot divus zelta jeb pirmās pakāpes ordeņus un trīs sudraba jeb otrās pakāpes ordeņus, šogad kļuvusi reklāmas aģentūra DDB Worldwide Latvija. Tai seko reklāmas aģentūra Not Perfect ar trim sudraba ordeņiem, portālu Diena.lv informēja pasākuma organizatori.

Integrēto kampaņu kategorijā zelta ordeni par LMT jaunā zīmola un atbilstošas identitātes izveidi kampaņā Domā - Dari (klients: Latvijas Mobilais Telefons) saņēma aģentūra DDB Worldwide Latvia. Sudraba ordenis par Zelta Zivtiņas Relaunch kampaņu (klients: Tele 2) piešķirts reklāmas aģentūrai Not Perfect

TV un radio kategorijā zelta meistarības ordeņus saņēma DDB Worldwide Latvia par komerciālo TV reklāmu LMT jaunā zīmola un identitātes kampaņai Domā - Dari (klients: Latvijas Mobilais Telefons), reklāmas aģentūra Mooz! par sociālo TV reklāmu Ja dzer, tad nebrauc! (klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija) un Voldemārs Dūdums par kino reklāmu Pārdod man šo pildspalvu! (klients: žurnāls Ir nauda). Savukārt ar sudraba ordeņiem apbalvotas reklāmas aģentūras Not perfect par komerciālo TV reklāmu ZZ Seriāls. Vārdu maiņa (klients: Tele2), Abnormal par radio reklāmu Pica Lulū ēdienu piegādes radio klips (klients: Pica Lulū) un Lauris Ābele par Radio NABA rudens apokalipse apakškategorijā grafiskie video risinājumi (klients: Radio NABA).

Kategorijā Interaktīvie un digitālie risinājumi reklāmas aģentūra McCann WorlGroup ieguva divus zelta ordeņus par kampaņām Iedziedi savu svētku zīmi! (klients: XXV Vispārējie latviešu dziesmu un XV Deju svētki) un Muuv Muuv interneta kampaņa (klients: Food Union). Savukārt digitālā aģentūra WRONG Digital ar darbu GIFFF.IO ieguva divus sudraba ordeņus apakškategorijās tīmekļa lapa un citi digitālie risinājumi (klients: WRONG Digital). Apakšaktegorijā mobilās aplikācijas zelta ordeni saņēma digitālā grupa Arcana par mobilo aplikāciju Viesabonēšanas slepkava (klients: Roamer), otro jeb sudraba ordeni ieguva reklāmas aģentūra ADELL par aplikāciju Prāts/ Neprāts (klients: Ceļu satiksmes drošības direkcija). Savukārt CUBE Mobile par radio Pieci digitālā dizaina izstrādi ieguva sudraba ordeni (klients: Latvijas Radio).

Netradicionālā komunikācija - zelta ordenis Uģim Oltei par Dzintara Dzimšanu (klients: Rīga 2014). Kategorijā Branded content and entertainment sudrabu ieguva DDB Worldwide Latvia par kampaņu LMT Rekomendē (klients: Latvijas Mobilais Telefons). 

Print Art un Dizains apakškategoriju uzvarētāji: Komerciālā preses reklāma: zelta ordenis – aģentūrai Guilty par darbu kad kājas klausa vēderam (klients: Smecta). Grafiskais dizains: sudraba ordenis – aģentūrai DDB Worldwide Latvia par Kas virza Tevi? (klients: TEDxRiga). Izdevniecība: zelta un sudraba ordeni ieguva tekstu grupa Orbita par grāmatām Peldus un Artūra Puntes poētiskie veltījumi (klients: Orbīta). Tāpat sudraba ordeņus saņēma Pooper Magazine (klients: Pooper Magazine) un izdevniecība SIA Liels un Mazs par grāmatu Daudzpusīgais ronis (klients: SIA Liels un Mazs). 

Kalendāri - sudraba ordeni saņēma Uldis Trapencieris par Latviešu senais kalendārs (klients: SIA Melns Nezvērs). Vizuālā identitāte: aģentūrai Asketic zelta ordenis par GORS vizuālo identitāti (klients: Austrumlatvijas koncertzāle) un sudraba par The Beginnings (SIA Smartfoody), tāpat sudraba ordeņus ieguva – SIA BrandBox par darbu Iedziedi savu svētku zīmi! (klients: XXV Vispārējie latviešu dziesmu un XV Deju svētki), DDB Worldwide par DOMĀ-DARI. LMT vizuālo identitāti (klients: Latvijas Mobilais Telefons). 

Komerciālais iepakojums: sudraba ordenis – aģentūrai Young & Hungry par darbu HUGU The Little One.Paperis. (klients: A. DEW). Fotogrāfija: zelta ordenis – SIA Red is the new black par darbu RELIKVIJAS (klients: Modes zīmols Keta Gutmane), savukārt sudraba ordenis tika aģentūrai Not Perfect par darbu ZZ imidža fotogrāfija (klients: Tele2). 

Produktu dizains: zelts ordenis – Flow Design par darbu Cliq (klients: SIA Flow Design); sudraba ordenis Huglock par universālā slēgmehānisma dizainu (klients: Huglock). 

Visus festivāla darbus vērtēja starptautiska žūrija, kurā darbojās deviņi atzīti reklāmas, dizaina, mediju un saistīto industriju profesionāļi gan no Latvijas, gan ārvalstīm. Žūrijas darbu vadīja reklāmas grands Sanīls Radio no Ņujorkas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Ziemassvētku dzērieni

Pagājušajā reizē stāstīju par populārāko Ziemassvētku sezonas dzērienu – karstvīnu –, taču Eiropas tautām ir vēl citi dzērieni. Dažas variācijas par karstvīna tēmu, citi – pilnīgi atšķirīgi dzērien...

Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko