Aicina kļūt par reklāmas seriāla zvaigzni
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
b
Zelta Zivtiņas reklāmas seriālam Būs par ko parunāt jau ir nofilmētas
vairāk kā 200 sērijas. Seriālu pirmo reizi savos televīzijas ekrānos
ieraudzījām 2006.gadā, un tā veidošanā kopā pavadīts jau vairāk kā 1000
stundu (1 sērija tiek filmēta ~5h). Seriālu un tā galvenos varoņus –
Janu, Mariju, Maksu, Olgu, Aleksu un Oskaru – šo gadu laikā iemīļojuši
dažāda vecuma TV skatītāji, lūdzot seriālu pat iekļaut TV programmā. Tā
popularitāti novērtējušas kaimiņvalstis – šādu uzņemt arī Lietuvā un
Igaunijā. ZZ seriāls joprojām ir fenomens, kas no TV reklāmas pārtapis
arī DVD ierakstos, filmā un pat datorspēlē. Jubilejas ietvaros Zelta
Zivtiņa rīko konkursu, kura dalībniekiem ir iespēja nofilmēt savu ZZ
seriāla sēriju. Labākie aktieri tiks aicināti filmēties īstajā ZZ
seriālā.
ZZ seriāla tēvs ir Zelta Zivtiņas radošais direktors un daudzu scenāriju autors Edgars Šubrovskis. Seriālu ilgus gadus ir uzņēmis režisors Mārtiņš Grauds, bet kopš 2010.gada to veido jaunais un daudzsološais režisors Aiks Karapetjans. Abi režisori ieguvuši daudzus nozīmīgus nacionāla un globāla mēroga apbalvojumus kinojomā.
ZZ seriāla tēvs ir Zelta Zivtiņas radošais direktors un daudzu scenāriju autors Edgars Šubrovskis. Seriālu ilgus gadus ir uzņēmis režisors Mārtiņš Grauds, bet kopš 2010.gada to veido jaunais un daudzsološais režisors Aiks Karapetjans. Abi režisori ieguvuši daudzus nozīmīgus nacionāla un globāla mēroga apbalvojumus kinojomā.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
0 komentāri