Akcija sākās 1.maijā, tā noritēs līdz 30.septembrim. Aktivitāte, pēc Baltijas tūrisma tirgus speciālistes
Maijas Počas un arī objektu īpašnieku domām, varētu pieaugt. Tas esot nojaušams no
akcijai reģistrējušos cilvēku skaita, kas sasniedzis 1400 dalībnieku līdz
1.jūlijam, kā arī intereses par projekta mājaslapu - no maija līdz jūnija beigām to bija apmeklējuši 55 000 interesentu, lielākoties no Lietuvas un Latvijas.
Mājaslapu skatījuši arī pārsimt briti, somi, amerikāņi, īri, vācieši,
norvēģi, krievi – kopumā interesenti no 90 valstīm.
Pirmie ceļošanas maratona finišētāji balvas saņems pirms akcijas
beigām, bet noslēgumā starp tiem dalībniekiem, kuri līdz spēles beigām
būs apmeklējuši visus vai vismaz 24 no 30 galamērķiem izlozēs galveno balvu. Sarp tiem, kas līdz spēles beigām būs
apmeklējuši vismaz 18 no 30 objektiem, tiks izlozētas Baltijas balvas,
bet papildus balvas piešķirs vēl citiem aktīviem dalībniekiem.
Ceļotāju apmeklētākie objekti Latvijā ir livoniešu apmetne "Godesverda"
pie Turaidas, Vienkoču parks un vikingu laiva "Lāšplēsis", Igaunijā -
Olustveres keramikas un stikla darbnīca, Tallinas Botāniskais dārzs un
Igaunijas Veselības aizsardzības muzejs, bet Lietuvā – akmens skulptūru
parks "Vilnoja", Vaska figūru muzejs Viļņas vecpilsētā un Bistrampolio
muiža.
Dižā Baltijas apceļošana ir triju Baltijas valstu tūrisma
kopprojekts, ko tūrisma institūcijas organizē ceturto gadu, mudinot apskatīt interesantus
jaunos tūrisma objektus visās trijās Baltijas valstīs.