Un ir jau arī ko iekārot - ik gadu Elizejas laukus apmeklējot vidēji 100 miljonu viesu, un no veikalu īres viedokļa tā ir trešā dārgākā iela pasaulē (pēc Ņujorkas Piektās avēnijas un Honkongas Causeway Bay). Iespējams, izšķirošais cīņā bijis fakts, ka H&M Elizejas lauku iepirkšanās tempļa veidols tikšot uzticēts Žanam Nuvelam. Pasaulslavenā arhitekta kontā Parīzē jau ir Kartjē fonds un seno civilizāciju muzejs Quai Branly. Nesen viņš uzaicināts projektēt arī Parīzes filharmonijas orķestra jauno zāli.
Tikmēr viens no zviedru haizivs niknākajiem konkurentiem - spāņu Mango - braši pārgriezis sarkano atklāšanas lenti jaunajam veikalam Hausmana bulvārī. Klāt bijis arī nesen ardievas darbībai aktīvā modes biznesā pamājušais Valentīno Garavāni, kurš negaidīti debitējis Mango svaigi iedibinātās modes balvas žūrijas priekšsēdētāja statusā. Konkurss paredzēts jaunajiem dizaineriem, un tā galvenā balva - 300 000 eiro - ir lielākā, kāda šāda veida konkursos tikusi piešķirta.
Savu artavu aktuālajā modes veikalu gigantomānijā, kuras ierastākā platforma gan parasti ir Tokija, devis arī amerikāņu modes dizainers Ralfs Lorens, zīmolu mednieku iecienītajā galamērķī - Montēņa avēnijā - atverot savu lielāko sieviešu modei veltīto veikalu pasaulē. Turklāt vietā ar vēsturi - agrāk šajā ēkā atradies XX gadsimta 20.gadu leģendārās modes dizaineres Madlēnas Vionē salons un apartamenti, vēlāk - vācu minimālisma zīmola Jil Sander veikals. Ralph Lauren jaunais iepirkšanās templis iekārtots kā trīs stāvu rezidence, atklāšanai par godu pat radīts īpašs somiņas modelis. Dizainera tuvākās nākotnes plānos ir arī veikals un restorāns Senžermēna bulvārī, blakus šogad 40 gadus modē svinošajai Parīzes trikotāžas karalienei Sonjai Rikelai.
Jaunu mājvietu nesen atradis arī viens no leģendārākajiem Parīzes modes koncepta veikaliem Maria Luisa. Tā dibinātāja Marija Luīza Pumaiju franču modes aprindās vienmēr bijusi slavena ar unikālo spēju atrast jaunos talantus - viņa bija pirmā, kura savulaik te sāka pārdot Džonu Galjāno, deviņdesmitajos gados viņas veikali bija jūtams atbalsts Helmūtam Langam un tagadējai Balenciaga zvaigznei Nikolā Geskjēram. Gandrīz 20 gadu viņas veikaliņš atradās Rue Cambon, tajā pašā ielā, kur Koko Šaneles augstās modes salons un kādreizējie apartamenti, bet tagad pārcēlies uz netālu esošo Rue Rougetdel"isle, lakonisko interjeru nomainot ar krietni ekstrēmāku konceptu, kuru inspirējuši kāda pazīstama franču konceptuālās mākslas kolekcionāra apartamenti.
Intimitāte un veikals ar privātu apartamentu sajūtu ir viena no pēdējā laika industrijas tendencēm. Tāds ir arī Kreisajā krastā (Rue du Bac) nesen durvis vērušais Suite 114, kura specializācija ir karstākie modes dizaina vārdi.
Novembrī vienā no šarmantākajām Parīzes oāzēm - Palais Royal dārzos (114-121, Galerie de Valois) savu pirmo veikalu Parīzē plāno atvērt britu dizainere Stella Makartnija. Līdzīgi kā dizaineres veikalos Ņujorkā un Milānā koncepta prioritāte ir sociāli atbildīgs, ilglaicīgs dizains, plauktos tikšot pārstāvētas Makartnijas apģērbu, aksesuāru, kosmētikas un parfīmu kolekcijas.