Pārpratums
Trešdienas rīts, Galerijas Centrs lifts ievizina pasaulē, kur visi top skaistāki. Administratore uzreiz jautā manu vārdu. Man kā vienmēr neuzticība - atstāt savas drēbes tur, kur manis nebūs. Piecas reizes izskatu kabatas, tad nokaunos un sevis audzināšanas nolūkos atstāju visu, kā ir. Spogulī vēl reizi ieskatos nenovērtētā sejā - tūlīt tu uzzināsi visu patiesību! Gatava? Piemiedzu aci, gatava! Arī meistare ir gatava, sagaida mani. Procedūru telpā austrumniecisku sajūtu pastiprina relaksējoša mūzika. "Kādu procedūru vēlaties?" pirmais, ko jautā Karīna. Izstāstu, ka nevēlos procedūru. Esmu pie kosmetologa pirmo reizi un vēlos tikai konsultāciju par savas sejas stāvokli. Samulsums. Karīna mani aicina apsēsties un iziet noskaidrot situāciju. Telefonisks pārpratums. Izrādās, ka man ir rezervēta pusotra stunda procedūrām. Arī meistare teic, ka labāk vizīti apvienot ar procedūrām, tad uzreiz var noskaidrot, kas un kā ar seju. Bet, ja jau konsultācija, tad konsultācija.
Pārsteigums
Viņa aicina noaut zābakus un apgulties. Darīts! Acis man ciet, mani pēta. Karīnas secinājums - mana sejas āda laba. Laba? Vienmēr esmu domājusi, ka laba nu gan tā nav! Ka gadījusies kaprīza un ļoti jutīga, jo ādai netīk ne šis, ne tas. No rītiem pie spoguļa vienmēr zīlēju un jautāju savai sejai: ko tu gribi šodien - pabaroties vai mitrināties? Izrādās, ka pašas veiktie pētnieciskie darbi literatūrā un sejā noveduši mani neceļos -man nav tāds ādas tips, kā biju iedomājusies, bet gan cits. Kombinēta āda. Pārsteigums. Karīna izskaidro, ka nepiemērota sejas kopšanas kosmētika veicina ādas problēmas. Arī krēmi nav tik bieži jāmaina, kā esmu maldīgi domājusi. Pietiek, ja tos maina ik pa diviem gadiem, lai āda pierod. Tā ka sejas ādas tipu esmu uzminējusi nepareizi, arī tas, ko lietoju nav bijis īsti piemērots. Tā ka precīzi nevaru nosaukt, kādu tieši kosmētiku ikdienā lietoju, kosmētiķe teic, ka būtu bijis labāk sejas kopšanas līdzekļus paņemt līdzi uz konsultāciju. Tad būtu vieglāk pateikt, kāda kļūda pieļauta sejas kopšanā.
Jaunības plusi, šķiet, nav tik lieli, kā biju iedomājusies, bet Karīna apstiprina - labi, ka neesmu ļāvusies priekšstatiem, ka āda manā jaunībā jau jākopj ar pretgrumbu krēmiem. Tas būs jādara daudz vēlāk, pēc trīsdesmit. Tagad tikai attīrīt un mitrināt.
Pamācība
Pēc laika apjaušu, ka vēl joprojām esmu guļus un skatīties kosmētiķei acīs ačgārni ir gana pagrūti. Pieceļos sēdus, jo seja novērtēta un procedūru šodien nebūs. Vai tiešām viss izjautāts? Drošības pēc dažus jautājumus pārprasu. Tā ka ar kosmētikas pasauli esmu uz jūs, Karīna piedāvā: "Es jums uzrakstīšu, ko un kā." Sarunā pārliecinos, ka noteiktas firmas krēmi nemaz nav jāmeklē, bet jāskatās uz to, kas piemērots ādai - kaut vai no lētā stenda. Jātestē. Mazliet pārņem sajūta, ka neesmu ko pajautājusi, tāpēc ar jautājumiem grozos šā un tā, Karīna izsmeļoši atbild. Drīz jautājumu aptrūkstas. Pagājušas 15 minūtes, un viss skaidrs.
Vestibilā pie administratores meitenes savstarpēji vienojas par cenu. Tā ir zemāka, nekā telefoniski tiku brīdināta. Tikai piecītis. Norēķinos, tikmēr Karīna rūpējoties atnes divus paraudziņus manai sejas ādai - krēmu un pīlingu, iespējams, manai ādai patikšot. Karīna izstāsta pareizu instrukciju, pamāca, kā labāk, tad abas meitenes pasmaida, un paldies!