Britu policija publiskojusi sarunu ierakstu, lai vērstu sabiedrības uzmanību uz dažādiem muļķīgiem un neatbilstošiem zvaniem, kas aizņem ārkārtas dienestu laiku.
Zvans uz ārkārtas situāciju telefona numuru 999 saņemts otrdienas vakarā ap plkst.19.30 pēc vīrieša un nolīgtās prostitūtas konflikta atklātā autostāvvietā.
Vīrietis sūdzējās, ka sieviete nav bijusi tik glīta, kā solīts vietējā laikraksta reklāmā, paziņojot, ka viņš vēlas iesniegt policijā sūdzību par preču un pakalpojumu pārdošanas likuma pārkāpšanu.
"Zvanītājs bija sarunājis tikties ar prostitūtu pie viesnīcas, bet viņam nepatika, kā viņa izskatījās. Viņa sevi bija pasniegusi labākā gaismā," sacīja Solihallas policijas iecirkņa seržants Džeroms Morans.
"Tas bija neticami. Viņš patiešām uzskatīja, ka nav izdarījis neko nepareizu un ka policijai jāizmeklē šis gadījums kā krāpšana," sacīja Morans.
"Es viņam teicu, ka viņa nav pastrādājusi nekādu pārkāpumu, turpretī viņš, publiskā vietā gatavojoties stāties seksuālos sakaros par maksu, ir pārkāpis likumu," sacīja Morans, piebilstot, ka zvanītājs bijis ļoti neapmierināts par šādu notikumu interpretāciju.
"Mēs katru dienu apkalpojam aptuveni 1,5 miljonus telefona zvanu, un vairāk nekā 90% gadījumu uz tiem tiek atbildēts 10 sekunžu laikā, bet katra zvanītāja uzklausīšana bieži vien aizņem vairākas minūtes, jo dispečeriem ir jānoskaidro, kāda ir situācija. Tas varbūt neizklausās daudz, bet, kad kāds zvana patiesās nāves briesmās, tad gaidīt minūti ir ļoti ilgi," skaidroja policists.