Neticami izdevīgos un, kā nu noskaidrojies, nejaušos piedāvājumus pamanīja ceļojumu blogeri, kuri par to ziņoja pērn gada pēdējā dienā. Cathay Pacific biļešu cenas izlaboja un atzina, ka pieļauta kļūda, tomēr vienlaikus norādīja, ka jau iegādātās biļetes ir derīgas.
Tā, piemēram, Maks Džeinerts no Milvoki, ASV, par lētajiem lidojumiem paziņoja vietnē Twitter, pats nepalaižot garām iespēju iegādāties biļeti lidojumam biznesa klasē no Bostonas un Honkongu un tālāk uz Hanoju par 1200 dolāriem, kaut parasti šāds lidojums izmaksātu 18 tūkstošus. "Faktiski nopirku biļeti ar 95% atlaidi," prieku neslēpa Džeinerts, raidorganizācijai BBC atzīstot, ka sapņojis kādreiz lidot pirmajā klasē, ko ar parastajām cenām nekādi nevarētu atļauties.
"Uzreiz nodomāju - vai nu šis ir manā mūžā izdevīgākais piedāvājums, vai nu aviokompānijas kļūme, bet, visticamāk, abi kopā," izteicās ceļotājs. Viņš arī pauda gandarījumu, ka Cathay Pacific apņēmusies turēt vārdu un par neticami zemajām cenām pārdotās biļetes neanulēt.
Aviokompānija nav komentējusi, cik daudz biļešu pārdots par kļūdaini norādītajām cenām. 2018. gads Cathay Pacific bijis dažādu likstu pilns, citas no tām amizantākas, citas - pavisam nopietnas. Kamēr septembrī aviokompānija bija spiesta vienu lidmašīnu sūtīt uz pārkrāsošanu tāpēc, ka kompānijas nosaukums uz lainera sāna bija uzkrāsots ar drukas kļūdām, jau oktobrī kompāniju skāra nopietnākas problēmas - personas datu noplūde, kā rezultātā riskam tika pakļauti 9,4 miljonu cilvēku, kas izmantojuši kompānijas pakalpojumus, dati.
Tāpat aviokompānijai ir visnotaļ lielas grūtības Ķīnā un Dienvidaustrumāzijā konkurēt ar zemo cenu pārvadātājiem, un kompānijas finansiālā situācija pašlaik nav spīdoša.