Mezava 5. janvārī tvītā pauda gandarījumu, ka viņam piederošais apģērbu tiešsaistes veikals Zozotown aizvadītajā gadā uzrādījis lieliskus rezultātus un bijis ļoti ienesīgs. Panākumus biznesā viņš nolēmis atzīmēt, 100 cilvēkiem, kas būs retvītojuši viņa ierakstu, katram izmaksājot miljonu jenu jeb aptuveni 8060 eiro. Tādējādi par tvīta popularitātes veicināšanu miljardieris kopā bija nolēmis iztērēt 806 tūkstošus eiro.
Mezavam izdevās sasniegt iecerēto - līdz pirmdienas pusdienlaikam ar viņa tvītu bija dalījušies vairāk nekā 4,8 miljoni lietotāju, tādējādi pārspējot 2017. gadā uzstādīto populārākā tvīta rekordu.
ZOZOTOWN新春セールが史上最速で取扱高100億円を先ほど突破!!日頃の感謝を込め、僕個人から100名様に100万円【総額1億円のお年玉】を現金でプレゼントします。応募方法は、僕をフォローいただいた上、このツイートをRTするだけ。受付は1/7まで。当選者には僕から直接DMします! #月に行くならお年玉 pic.twitter.com/cKQfPPbOI3
— Yusaku Maezawa (MZ) 前澤友作 (@yousuck2020) January 5, 2019
Toreiz Twitter zvaigzne bija Kārters Vilkersons - pusaudzis no Nevadas štata ASV, kurš saderēja ar ātrās ēdināšanas uzņēmumu ķēdi Wendy's. Proti, tolaik 16 gadus vecais pusaudzis jokojot pajautājis, cik daudz retvītu viņam jāsavāc, lai viņš Wendy's ēstuvēs varētu gadu bez maksas ēst vistas nagetus (cepta vista rīvmaizē). Uzņēmums atbildējis - 18 miljoni, uz ko pusaudzis vien atjokojis: "Uzskatiet to par paveiktu." Jokdarim gan mērķi sasniegt neizdevās, taču ar viņa ierakstu aizvien dalījās līdz tam brīdim lielākais skaits lietotāju - vairāk nekā 3,5 miljoni.
Japāņu bagātnieks ar šo ierakstu krietni veicinājis sava Twitter konta atpazīstamību - ja aizvadītajā nedēļā viņam bija aptuveni pusmiljons sekotāju, tad nu Mezavas ierakstus Twitter lasa jau 4,5 miljoni kontu.
Pēc Forbes datiem Mezavas turība mērāma aptuveni trīs miljardos dolāru, tādējādi viņš ir 18. bagātākais cilvēks Japānā.
esunes