Alfa Romeo MiTo kā lielgabala lode ieurbjas stilīgo mazauto izplatījumā
Pievienot komentāru
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.
VIEDOKLIS
Ainārs Zariņš:
MiTo ir ne tikai jauns izaicinājums, bet arī jaunas Alfa Romeo modeļu
plejādes, kas tiek solīta ap 2010.gadu, iespējamā priekšvēstnese. Kāpēc
par MiTo gribas runāt sieviešu dzimtē? Gan dēļ izskata, gan dēļ
uzvedības.
MiTo dizaineri acīmredzami ir iespaidojušies no superkāra Alfa Romeo 8c
Competizione. Idejiski līdzīgs bampera gaisa atveru un garenās
radiatora "sirsniņas" sapludinājums. Līdzīgi uz leju izstieptie
lāsveida priekšējie lukturi, bet rezultāts cits. Arī interjerā no
pierastā alfiskā gara palicis maz. Competizione ir agresīvs monstrs,
bet to pašu dizaina elementu iespiešana mazākos MiTo izmēros radījusi
citādu iespaidu. MiTo nu nemaz nav monstrs, drīzāk mīlīgs animācijas
filmu tēls.
Vai MiTo ir sportiska? Ir. Par spīti daļēji zudušajam sacīkšu auto
kokpita iespaidam salonā. Vadītājs sēž zemu, un auto vadības rīki —
stūre, pedāļi un pārnesumkārbas svira vēl pirms aizdedzes atslēgas
pagrieziena noskaņo ātrumam.
Astoņas sekundes no vietas līdz simtam uz papīra izteiktas gan nešķiet
nekas īpašs, bet pie MiTo stūres tas ir jauki un sportiski. Gaitā labs
cēliens saglabājas līdz pat ātrumam ap 170 km/h. Ja MiTo stāv uz 18
collu riteņiem ar tikai 4 cm augstām asfalta šaibām, braucot pa
bedrainiem ceļiem, sirds sažņaudzas sāpēs. Ne Alfām netipiski
vienkāršās balstiekārtas mehāniskā daļa, ne tās darbībā integrētā
elektronikas noliktava no pamatīgas piekares caursišanas glābt nespēj.
Tādai MiTo vieta ir uz laba asfalta, kur vadītājs varēs vingrināties
glābties no priekšgala izstumšanas, tempā pagriezienus ņemot, un
negaidīti straujām pakaļējās ass sanesēm asu manevru brīžos.
Seko mums
Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!
Ziņas e-pastā
Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!
1 komentārs
mito