Piecsimtais pamanīts un novērtēts arī Latvijā, kur attieksme pret supermini mašīnām un Fiat marku ilgstoši bija sastingusi simpātiju termometra apakšā. Nu jau parādījušies klienti, kas neķer vis pirmo auto, kas dabūjams, bet ilgi un pacietīgi plāno savu itāļu mazuli. Iespējas nopirkt tādu Fiat 500 kā nevienam ir varenas, un kā ne, ja sīko variāciju (svītras uz jumta, dekori utt.) skaits pārsniedz pusmiljonu. Uzmetiet aci www.-fiat500.com un salieciet savu puzli paši.
Tāpat kā itāļu virtuvē, baudījums no Fiat 500 atkarīgs no sastāvdaļām un to kombinācijas. Stiklots jumts "atvieglo" atmosfēru kabīnē un restaurē 60.gadu oriģināla izjūtas. Taču 1200 eiro ir gandrīz desmitā daļa Fiat 500 cenas, turklāt šosejas ātrumā ir atbildīgs par lielu daļa pretvēja trokšņa, kas nokļūst salonā. Tad jau lētais Fiat 500 Pop vairāk atgādina 1957.gada itāļu tautas mašīnu, turklāt vēl arvien ir kvalitatīvāks nekā citi Fiat.
Mazāks motors ne vienmēr saistīts ar sliktāku dinamiku, taču, jo mazāki un augstāki riteņi, jo vairāk fiatiņš sasveras līkumos, un automobilim ar tik "sintētisku" stūres pastiprinātāju tas nemaz nav patīkami. Sport izpildījumā ar 55 profila riepām Fiat braši turas gan uz asfalta, gan grants un ir piemērotāks tālākam braucienam, nekā varētu gaidīt - protams, divatā. 1,4 litru motora dinamika ir pietiekama, lai arī nepārsteidz pat ar nospiestu Sport pogu. Renault Twingo ar tiem pašiem 100 ZS ir spicāks. Toties Fiat 500 ir viena no retajām automašīnām, kura vēl joprojām spēj veikt vērā ņemamu attālumu, ielejot benzīnu par "piecīti". Auto niecīgie izmēri var nest pilnīgi negaidītas priekšrocības, piemēram, vietu uz prāmja vai stāvvietā, kad vietas nemaz vairs nav. Tā kā - ar vai bez svītrām Fiat 500 nekad nepaliks aiz svītras.