Hyundai salonos svaigākais jaunums ir kompaktais universālis i30
CW, kas tagad centīsies iekārdināt tos pircējus, kas, atzīdami
Korejas autobūves straujo kvalitatīvo izaugsmi, vēl nav paspējuši
iegādāties tehniski faktiski identisko Kia Ceed SW, kas pārdošanā
nonāca aptuveni gadu ātrāk.
Līdzība abu universāļu virsbūves siluetu aizmugurējā daļā nav šķērslis, lai i30 CW vizuāli tomēr pamatīgi neatšķirtos. Hyundai ir dzīvespriecīgāka "sejas" izteiksme, lai gan ne bez aziātiskiem vaibstiem, no kā konsekventi ir izvairījies Ceed. Dzinēju un ātrumkārbu piedāvājums i30 ir nevis vienkārši tāds pats, bet tieši tas pats, jo abiem modeļiem tiek uzstādīti vieni un tie paši 1,6 litru un 2,0 litru benzīna un dīzeļdzinēji.
Ja pēc ārējā izskata i30 ir atšķirīgs, tad salonā teju vienīgā atšķirība ir stūre ar slīpo H burtu logotipā. Neko darīt, unifikācijas augļi. Atliek vien katram izvēlēties, kuras markas piekritējam būt un kura dīlera pakalpojumiem uzticēties.
Iepriekš, izmēģinot Kia Ceed, ne reizi nebija gadījies sēsties mašīnā ar automātisko pārnesumkārbu. i30 CW ar 1,6 litru turbodīzeli un sešpakāpju automātu nudien atstāja labu iespaidu. Dinamikas un spēka gana un pēc 2,0 dīzeļa nemaz neprasījās, un arī automāts strādāja gana izveicīgi un motoram pieskaņoti. Kopš tikšanās ar Ceed un Ceed SW pagājis teju gads, tādēļ sekojošajam vērtējumam ir ļoti liela subjektīvisma deva, taču šķita, ka i30 CW vadāmības īpašību ziņā, salīdzinājumā ar radiem, ir progresējis.
Testa auto no SIA Skandi Motors
***
Cenas eiro
Hyundai i30 CW 1,6 Classic 15 990
Hyundai i30 CW 1,6 Comfort 16 990
Hyundai i30 CW 1,6 CRDi Comfort 18 800
Hyundai i30 CW 2,0 CRDi Style 21 800
Kia Ceed SW 1,6 LX 15 190
Kia Ceed SW1,6 CRDi LX 15 790
***
Vērtē Zariņš
Ainārs Zariņš, autožurnālists
Hyundai i30 CW 1,6 CRDi A/T
* * * Dizains
* * * * Tehnika
* * * * Komforts