Ķīna seko tādu valstu pēdās kā Indija, Francija, Lielbritānija un Norvēģija, kas jau paziņojušas par līdzīgiem plāniem.
Ķīnas varasiestādes vēl nav nolēmušas, kad tieši aizliegums stāsies spēkā, bet sākta grafika izstrādāšana, liecina amatpersonu teiktais.
Amatpersonas brīdināja, ka autoražotājiem jāpielāgo sava stratēģija mainīgajai situācijai.
Lai atbalstītu nozari, varasiestādes piedāvās ražotājiem subsīdijas līdz 50% no elektromobiļu un citu hibrīdautomašīnu mazumtirdzniecības cenas..
Ķīnā jau nopērkami vairāki desmiti hibrīdautomašīnu modeļu, un uzņēmums Volvo Cars, kas pieder Ķīnas autoražotājam Zhejiang Geely Holding Group, jūlijā paziņoja par plāniem 2019.gadā pakāpeniski pārtraukt tikai ar benzīna vai dīzeļdzinējiem aprīkotu automašīnu ražošanu, turpmāk jaunos modeļus paredzot ar elektriskajiem vai hibrīda dzinējiem.
Neesmu robots
feiks
Onslow