Arī parastā 205 modeļa biogrāfija uzjundī atmiņas par Peugeot zelta laikmetu. Uz konveijera tas elpoja no 1983. līdz pat 1999. gadam, piedzīvojot 5,3 miljonu tirāžu un ražošanas ģeogrāfiju no dzimtās Francijas līdz pat Čīlei un Taivānai. Arī sekotājam 206. neklājās slikti, taču 207. modeļa tirdzniecības radītājus pat visrutinētākais diplomāts maigāk kā par izgāšanos nesauks. 2008. gadā notika Lehman Brothers Holdings Inc. krahs ar sekojošo krīzi un krītošu domino kauliņu efektu, kas iedragāja daudzus ražotājus. Arī Peugeot un Citroen aliansi PSA. Lai optimizētu koncernu, tā galvgalī krīzes zemākajā punktā uzaicināja Filipu Varēnu -vīru, kas no sagrūšanas glāba britu-holandiešu metālapstrādes konsorciju Corus. Tas savukārt, pārmaiņām PSA vadībā un dizaineru štatā ķērās nevis ar ķirurga, bet miesnieka cienīgu entuziasmu. Rezultātā, miskastē izmestas un aizmirstībai nodotas Peugeot pārmēru buržuāziskās formas un lukturi, kas sniedzās teju līdz auto vējstiklam. Peugeot gadījumā priekšroka tiek dota praktiskumam un tehniskai izturībai. Varēns pat paziņojis, ka PSA izstrādā stingrāku produktu segmentāciju, saskaņā ar kuru, Citroen kļūs par lētu, drošu un bīstamu Škoda vai Dacia konkurentu, bet Peugeot pieliks visas pūles, lai kļūtu prestižāks, tādējādi produkta vērtībā pietuvotos premium segmentam, kurā dominē vācu trio; Mercedes-Benz, BMW un Audi. Vai solījumi kļūs par faktiem radīs laiks, taču pirmie soļi ir sperti- par Peugeot dizaineru kļuvis Žils Vidāls – cilvēks, kas veidojis Citroen C2 un C3 dizainu.
Renesanse
Lai kā francūži gribētu, lielākā daļa auto braucēju GTi abreviatūru saista tikai un vienīgi ar VW. Žēl, jo entuziastu armija Britu salās, kontinetālajā Vakareiropā, netālajā Polijā vai kaimiņu Lietuvā ar mieru pārmaksāt par īstu franču karsto hečbeku - Peugeot 205GTi, kas sen nonācis ne tikai retro, bet arī reto automobiļu sarakstā.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.