Toties tehnisku uzlabojumu un papildinājumu salīdzinājumā ar
standarta lagūnām ir gana daudz. Vispirms jau divi jaudīgāki un
sportiskāki dzinēji. Divlitru dCi turbodīzeļa jauda pacelta līdz
180 ZS, bet benzīna motoram ar tādu pat tilpumu un turbīnu ir 205
ZS atspēriens. Šinī gadījumā dīzeļa mazākie kumeļi, neskatoties uz
400 Nm vilkmi jau no 2000 dzinēja apgriezieniem, tomēr ir kūtrāki
nekā benzīnnieka ērzeļi ar vēlāku un mazāku maksimālo vilkmi (300
Nm no 3000 apgr.). Jūtams, ka divlitru benzīna turbīnnieks nācis no
Megane RS sporta staļļiem
Jaunā Renault Laguna GT lepojas ar Active Drive šasiju un piestūrējošu aizmugures riteņu asi. Tas gan nav nekas principiāli jauns, jo japāņi vairākos modeļos to visu ir izmēģinājuši jau sen. Laguna GT ir jūtami īsāka un attiecīgi arī precīzāka un krietni sportiskāka stūre, nekā standarta lagūnām.
No braukšanas viedokļa GT atstāj ļoti labu iespaidu (īpaši, ja salīdzina ar franču autobūves kopējo līmeni), lai gan to pakaļējās ass elektroniski vadāmo piestūrēšanu, delverējoties Korsikas rallija asfalta serpentīnu ceļos, tomēr tā arī nepārprotami sajust neizdevās.
Vai mārketinga triks pircēju pievilināšanai? Diezin vai, jo Active Drive sistēmas ieviešana maksā naudu, bet Laguna, lai arī GT, svarīga ir pievilcīga cena. Vēl jo vairāk tāpēc, ka Francijā godā celtais trešās paaudzes dizains pie mums sajūsmu neizsauc.
Testa braucienus Korsikā nodrošināja Renault Baltic
***
Vērtē Zariņš
Ainārs Zariņš, autožurnālists
Renault Laguna GT
* * * Dizains
* * * * Tehnika
* * * * Komforts
***
Cenas eiro (bez PVN)
Renault Laguna GT 2,0T LA 22 800
Renault Laguna GT 2,0 dCi LA 24 600
Renault Laguna GT 2,0T LE 23 450
Renault Laguna GT 2,0 dCi LE 25 250