Tieši tā - atjaunināšana, jo veiktās izmaiņas saukt par uzlabošanu būtu pārspīlēti un tādēļ nekorekti. Izmaiņas salonā var arī nepamanīt, ja vismaz pēc bukletiem neiepazīst trīs klāt nākušās ādas sēdekļu apdares versijas un divtoņu paneļa iespējas, jo citādi interjera risinājumā viss ir tāpat kā 2005.gada sākumā, kad tagadējā E90 nomainīja ar indeksu E46 ražoto iepriekšējo paaudzi.
Ja tomēr var runāt par uzlabojumiem, tad saistībā ar komunikāciju sistēmu iDrive, kas no vidustuneļa komandtiltiņa tagad ir ērtāk vadāma, jo apaļajai pogai - svirai palīgā nākušas papildu vadības podziņas, kas atvieglo ceļošanu pa plašajām izvēlņu zonām.
Ārpusē gan pārmaiņas, lai arī nelielas, tomēr ir viegli pamanāmas. Uz dzinēja pārsega valcējumi tagad ir izteiktāki, priekšējiem lukturiem pēc 5.sērijas parauga klāt nākušas "eņģeļu uzacis", radiatora restes nāsīm pazudušas nošķeltās augšdaļas un arī gaisa atverēm bamperī konfigurācija ir mazliet mainījusies. Sānskata spoguļiem arī ir citāda forma, un no aizmugures lukturiem pazudušas baltās sekcijas. Mainīta ir arī pakaļējā bampera forma. Hm, laikam arī viss.
Tehniski BMW 3.sērija nav mainījusies. Ja nu kādam no vismaz vienpadsmit iespējamajiem dzinējiem (kurš ražotājs vēl piedāvā tādu izvēli!) kāds zirgspēks nācis klāt, bet to šādā pārbagātībā var arī nepamanīt. Iespējams, priekšdienās ar lielo 335i benzīna dzinēju arī ierindas 3.sērijas automašīnām būs pasūtāma DCG (Double Clutch Gearbox) divsajūgu pārnesumkārba, kas tiek uzstādīta M3. Taču tās jau ir smalkas nianses.
Daži, kas sekoja Latvijas Gada auto 2008 vēlēšanām, bija neizpratnē, kāpēc konkursa žūrija sportiskākā auto nominācijā priekšroku atdeva tieši feisliftētajam BMW 3. Series, kas fināla saietā bija pārstāvēts ar salīdzinoši pieticīgo 118i (143 ZS) dzinēju, ja turpat bija varen nikns Jaguar XF.
Pirmkārt, žūrija pamatoti ņēma vērā modeļa kopējo piedāvājumu. Otrkārt, jebkurš 3.sērijas auto ir lielisks no sportiskas vadāmības viedokļa. Ne velti šai virzienā nekādi uzlabojumi nav veikti. Tādi vienkārši nav nepieciešami.