Revolūcija nav notikusi, jo 1. sērijas hečbeks joprojām tiek veidots uz 3. sērijas sedana platformas, taču ar pilnu atbildību var apgalvot, ka tagad abi auto kļuvuši gan tuvāki virsbūves līnijās, gan līdzvērtīgi pasažieru komfortā un bagāžnieka ietilpībā.
Beidzot pieaudzis!F20 salīdzinājumā ar pirmās sērijas hečbeku E87 paaudzies par 88 mm (kopgarums 4324 mm), un līdz 2690 mm (par 30 mm) izstiepusies tā garenbāze. Jaunais hečbeks tiek piedāvāts ar divu versiju aprīkojumu – Urban un Sport. Pasažieriem gan daudz būtiskāki ir citi lielumi – tā kā hečbeks tagad kļuvis par 1,7 cm platāks, tad par 2,1cm lielāka kļuvusi aizmugurējo pasažieru kājām atvēlētā vieta. Taču lietotājam ir būtiskāk, ka palielinājies jumta līnijas augstums, plašāks kļuvis durvju atvēršanās leņķis un par 30 litriem uzbriedis bagāžnieka tilpums (360 litru). Turklāt vietas otrās rindas dīvānā tagad ir gandrīz tikpat, cik sēžot 3.sērijas sedana aizmugurē. Tagad jaunais hečbeks beidzot tehniski neaizvaino nevienu šī zīmola fanu, jo ir pilntiesīgs BMW. Tiesa, īpaši lielu pēdu īpašniekiem ieraušanās aiz vadītāja un priekšējā pasažiera joprojām ir komplicēta, jo aizmugurējo durvju lejasdaļa joprojām ir pašaura. Gara auguma skeptiķis, protams, atcerēsies, ka milzīgā transmisijas tuneļa dēļ auto joprojām ir četrvietīgs, taču viņš sevi varēs mierināt ar domu, ka jaunā BMW virsbūves stiprība pret vērpi palielinājusies par 10%.