Šī vācu hečbeka jauda kaunu nedarītu pat dažam labam Premium segmenta auto. Taisnības labad jābilst, ka 160ZS stipra OPC bija arī iepriekšējai Astra „ģimenei”- G paaudzei(1998.-2004.), turklāt kā hečbeka ,tā universāla jeb SportsTourer variantā. Tiesa, neviens no sērijveida OPC nav tik stiprs kā Manuela Roitera 2004. gada DTM 500ZS V8 „kaujas auto”, kas uzbūvēts uz trīs durvju Astra G, izmantojot no austrāliešu Holden aizgūtu 4,0litru V8 motoru. Opel Performance Center ir 1997. gadā dibināta Opel apakšnodaļa, kas Riselsheimā nodarbojas ar sporta auto -DTM(Deutsche Tourenwagen Meisterschaft), BTTC(British Touring Car Championship) un rallija Opel pielāgošanu, gan ražo sērijveida modeļu OPC versijas. Firmas galvgalī ir 1984. gada DTM sērijas čempions Folkers Striceks(Volker Strycek). Savā pastāvēšanas laikā OPC ir izgatavojis un pārdevis aptuveni 65 000 OPC modeļu, turklāt ievērojamu daļu -22 000 no tiem sastāda G sērijas Astra OPC. Seko 2008. gadā izgatavotā Opel Corsa D OPC ar 192 ZS stipru 1,6 litru turbo motoru, kas pārdota 17 000 eksemplāros, kā arī sportiskie miniveni Meriva OPC un Zafira OPC- 15 600 vienības. Mazāk OPC ir šī brīža flagmanim Insignia -7400 un kādreizējam- Vectra OPC tikai 3000. Interesanti, ka lielākais OPC tirgus ir trijās valstīs Vācijā 34%, Apvienotajā karalistē 23% un Šveicē 15%.
Visjaudīgākā zvaigzne ar zibeni pierē
Šī gada maijā debitējusī OPC (Opel Performance Center) pašlaik ir visjaudīgākā kopš 1991. gada zināmā modeļa Astra( latīniski: zvaigzne)modifikācija. Kad 90. gadu sākumā Astra A nomainīja priekšteča Kadett E GSi(Grand Sport injection) versiju, neviens, protams, nedomāja, ka 21 gadu vēlāk Astra modeļu gamma ienāks gan kabriolets Cascada, kuru 4,7 metru garuma dēļ,būs „jāizmet” no kompaktklases, gan debitēs 280ZS stipra Astra OPC.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.