Kopš Volvo FH iepriekšējās versijas ieviešanas 1993. gadā pārdoti vairāk nekā 650 000 auto. Tas nozīmē vairāk nekā 60 % no Volvo Trucks kopējā tirdzniecības apjoma. Volvo FH ir pamats šī zviedru autoražotāja turpmākai attīstībai. Jaunais FH ir zīmola mugurkauls, kas izstrādāts pēdējo piecu gadu laikā, piedāvājot risinājumu trijiem ar pārvadājumu uzņēmējdarbību saistītiem aspektiem: degvielas patēriņš, darbspējas laiks un vidējais ātrums. Nav jālasa lietošanas instrukcija, lai atklātu, ka jaunais Volvo FH tehnoloģijās ir liels solis uz priekšu. Ir pilnīgi pietiekami apsēsties tikai pie stūres! Tagad FH piedāvā ārkārtīgi vieglu vadāmību – lielā mērā tādu pašu kā vieglajam auto. 2013. gada pavasarī tiks uzsākta Volvo FH automašīnu ražošana Eiropas tirgum. Tā ir kravas automašīna, ar kuru Volvo Trucks cer noturēt līderpozīcijas daudzu turpmāko gadu laikā. Nekad iepriekš pārvadājumu uzņēmumi un autovadītāji nav bijuši tik tieši iesaistīti Volvo Trucks jaunās kravas automašīnas izstrādes projektā – savus ieteikumus un priekšlikumus izstrādes stadijā izteica 3000 autovadītāji. Degvielas patēriņa samazināšana ir Volvo Trucks prioritāte. Jaunās tehnoloģijas un individuāli pielāgota pakalpojumu pakete spēj pārvadājumu uzņēmumam katru gadu ietaupīt tūkstošiem litru degvielas. Viens no nozīmīgākajiem jaunievedumiem degvielas ietaupīšanas jomā, kas ieviests jaunajā Volvo FH, ir I-See autopilots, kas vada pārnesumu pārslēgšanu, degvielas un bremžu sistēmas darbību, braucot ceļa kāpumos un kritumos. I-See savienots ar gudro I-Shift pārnesumkārbu un iegaumē ceļu parametrus, pa kuriem transportlīdzeklis braucis reisu laikā. Atmiņā saglabātie dati turpmāk ļauj I-See sistēmai optimizēt kravas automašīnas degvielas patēriņu, kad transportlīdzeklis brauc pa to pašu maršrutu. Pārvadājumu uzņēmumi, kuri izmanto ar I-See aprīkotu kravas automašīnas, spēj ietaupīt pat līdz 10 procentiem degvielas. Tas nozīmē, ka gada laikā kravas automašīna caurmērā var ietaupīt 4100 litrus degvielas(salīdzinoši ar veco Volvo FH). Izmantojot sešus secīgus darbības etapus, sistēma nodrošina, ka kravas automašīna brauc, cik ekonomiski vien iespējams. Piemēram, I-See automātiski atdarina tādus autovadīšanas paņēmienus, kādus kalnainā apvidū izmanto visprasmīgākie autovadītāji. Ar jauno I-Torque spēka pārvadu, kura ražošana tiks uzsākta 2013. gada rudenī, iespējams panākt vēl lielāku degvielas ekonomiju.
Zviedri atkal diriģē!
Eiropā novērojams milzīgs labu autovadītāju deficīts. Ilgās monotonā darba stundas panikā dzen jauniešus. Tikmēr labākie profesionāļi meklē vietas, kur maksā vairāk un komfortablāki darba apstākļi. Konkurence labu autovadītāju piesaistē kļūst arvien sīvāka. Kravas mašīna, kas izveidota atbilstoši autovadītāju vēlmēm, uzlabo uzņēmuma spēju piesaistīt labākos kadrus. Tieši tādēļ jaunais Volvo FH cer uz panākumiem.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.