Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +18 °C
Daļēji apmācies
Trešdiena, 25. septembris
Rauls, Rodrigo

Misija - izglītība

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
paldies skolotājiem
p
Starp vārdu skolotājs, cilvēks , personība ir vienādības zīme Tāpēc skolotāji ir tik dažādi. Man skaidrs, ka bērnam jāieliek kārtīgi dzīves uztveres pamati, lai kāds mācību priekš'mets būtu jāmāca. Kad mācījos padomju gados, bija skolotāji, kas vienmēr prata pateikt, kas ir kas, ne no kā nebaidoties.Un kad slavāja partiju, vienmēr ar tādu ironisku smīniņu.To sapratu tikai vēlāk.Bija roklāižas, pielīdēji.Tādu īstu maitu skolotāju nav gadījies sastapt., taču ir dzirdēts. Mūsu valstī , ļoti maz tiek veltīts uzmanības tam, kādam jābūt skolotājam.Zinu, ka Somijā skolotājus testē ne pa jokam, - un pareizi dara.Taču arī atalgojums cits..Šobrīd jaunu cilvēku strādāt skolā grūti pierunāt.
-->Janai
-
Redziet, ir cilvēki, kuriem ir paveicies ar labiem skolotājiem, kuri izturas pret skolēniem ar cieņu un uztver kā līdzvērtīgus cilvēkus. Un ir tādi, kam nav. Pieļauju, ka ar autori neesam mācījušies vienā skolā, bet pirmo rindkopu būtu varējis uzrakstīt arī es, jo sajūtas ir identiskas. Un Jūsu komentārs jau vien norāda uz to, ka, paužot šādu uzskatu, mērķis nebija pielīst lasītājiem. Katrā ziņā, manuprāt, raksts ir saistošs, turklāt arī vēlētos lasīt turpinājumu, kurā būtu aprakstīta pieredze šādos online kursos.
  • 0
  • 0
Jana
J
Jautājums raksta autorei - vai tiešām skolā nedrīkstējāt paust savu viedokli un katru dienu saņēmāt piezīmes? Vai tiešām viss bija tik ļoti slikti? Vai arī rakstāt to tāpēc, ka lasītājam tā patiks labāk , varēs piebalsot. Neizdevies un arī nesakarīgs raksts Jums šoreiz.
  • 2
  • 0
Jana
J
Arī man paveicies ar labiem un ļoti labiem skolotājiem, neatceros nevienu, par kuru gribētu pasūdzēties. Vienmēr pabrīnos, kā citi viņus vaino visās savās nelaimēs.
  • 2
  • 0
vēsture
v
Vēsturisks gadījums - šoreiz Skaislei vienā diskusijā saliku gan mīnusiņus, gan plusiņu. Mīnusiņus, protams, par to pļerkstēšanu no sērijus "čto vižu, o tom poju", bet plusiņu - par to īso, bet neparasti prātīgo komentāru 17:22 (par tām miera misijām).
Skaisle<nu
S
o,jā, protams, protams un vēlreiz protams. Un seksīgu un mīļu dieniņu!!!
  • 2
  • 1
Nu
N
zini, skiastākā mīlas dzeja tavā izpratnē var būt vien salkans ļurinājums
  • 1
  • 3
Skaisle
S
Kāpēc? Es izmeklētu skaistāko no latviešu mīlas dzejas, pati uzkrāsotos , skaisti saģērbtos.
  • 7
  • 2
to Skaisle
t
"es sev varētu piešķirt kādas teicējas lomu,kas ik pa brīdim parādās kadrā" ---- Ui nē, labāk nevajag!.... :D
  • 1
  • 1
Skaisle
S
Ja par to čto vižu,o tom poju. Nāku uz darbu un atkal redzu,jau esmu ievērojusi agrāk, ļoti skaistu sievieti ar tādu -apmēram 10gadīgu dēliņu. Skatos viņai sejā un domāju,kāpēc man viņa patīk,kas viņā ir skaists, jā un vells, kā notika, ka aizķērās man kāja un gandrīz viņai vēderā ieskrēju. Man tik neērti palika. Nospriedu,ka tagad viņa arī mani būs ievērojusi. Eju un domāju,būtu es uzņēmīgāka, savāktu internetā naudu filmai par Latviju kā skaisto sieviešu zemi. Par režisoru uzaicinātu Nordu, es sev varētu piešķirt kādas teicējas lomu,kas ik pa brīdim parādās kadrā. Nu tā kaut kā. Jā, ir mums ļoti daudz skaistu sieviešu un labi, ka tā. Ja vēl daudz būtu arī forši vīrieši, tad , kā saka klasiķis - laime pirtiņā.
  • 7
  • 1
Par labām skolām
P
Skola Nevienu neinteresē-to parāda komentāru skaits. Lai cik tas skumji-viss ir naudā. Skolotājs ir nabadzīgs un viss ar to ir izteikts. Otrs-ir labi novadīt vienu stundu, pastrādāt vienu mēnesi, bet 10 mēnešus kvalitatīvistrādāt ir bezgala grūti. Bet man bija labi skolotāji un laba skola. Nevispārināsim.
Ragana
R
...vārdi, vārdi... kā vienai, tā otrai - tukši, un klab kā kantains spainis. Daudz runā, nekā nepasaka, bet abas ir lepnas, jo (gudri) izpaudušās... Interesanti, vai jums vispār ir kaut mazākā nojēga, KAS šobrīd notiek mūsu skolās, pēc cik idiotiskām un sagrozītām programmām jau kurā paaudzē tiek MOCĪTI bērni, un ko tas viss nodara mūsu nācijas prātam un apziņai? Vēsture, ģeogrāfija, kultūras vēsture tiek mācīta testu (izvēles atbilžu) veidā - tad par kādām zināšanām var runāt? Aug minētāju, nevis zinātāju paaudze... Un tur, augšā, tas ir izdevīgi - jo mazāk zinās, jo vairāk un vieglāk var manipulēt. Bet LG ir taisnība - mēs pārāk bieži ar savu pakaļu cenšamies aizsegt un aizbāzt tos caurumus, kuri uz mums nemaz neattiecas, dodamies glābšanas un miera uzturēšanas misijās, sūtām savējos uz svešām gaļas mašīnām, ar savām rociņām grābjam ogles citu vajadzībām, izglītojam melnā kontinenta atpalikušos bērnus un tamlīdzīgi, bet tikmēr - mums pašiem ir Sūnu ciems un izmisums. Un daži pārgudreļi, kuri šķietas zinām, kā vajag, taču pirkstu nepakustina, lai tā būtu, jo vienīgais darbs, ko viņi māk - ļurināt savu garo mēli un gudri d... Ko tad gribēt?
vēsture > Svilpei
v
Vai Tev neliekas, ka tā "interesantā sakritība" drīzāk ir tāda, ka tais zemēs, kur ir visi tie derīgie izrakteņi u.c., tur parasti arī rodas dažādi diktatori, kas grib uzkundzēties gan savējiem, gan apkārtējām zemēm?... Un varbūt tāpēc tajās vietās arī parasti notiek lielākie nemieri un noziegumi pret cilvēci, kas prasa iejaukšanos no ārpuses, ja citādi nav iespējams pasargāt civiliedzīvotājus? Mēs 1945.gadā būtu bijuši laimīgi, ja būtu atnākuši angļi un amerikāņi un atbrīvojuši mūs no Staļina - kaut vai karadarbības ceļā. Diemžēl tas nenotika. Kāpēc liegt citiem to iespēju šodien?
  • 4
  • 1
Skaisle<Svilpe
S
Padomā,kura valsts pirmā atzina Latvijas neatkarības atgūšanu un padomā,kāpēc ASV un Krievija gaidīja viena uz otru,kamēr atzina Latvijas neatkarības atjaunošanu. Vai - kā mēs allaž aizmirstam pieminēt, ka diez vai mēs svinētu uzvaru 1919.gada 11.novembrī,ja ne angļu karakuģi Daugavgrīvā. Tāpat - ko īsti tad mēs Afganistānā aizstāvam? Irāka. Šodien - Sīrija. Pavisam noteikti - nekas nav viennozīmīgi,ja runa ir par norisēm politikā, bet - tas noteikti, nekādā gadījumā nav attaisnojums,lai mēs zaudētu cilvēcību,godaprātu utt. un norobežotos.
  • 7
  • 0
Svilpe
S
Un kā tad ar to interesanto sakarību, ka miera misijas un visādas līdzīgas lietas parasti sūta uz valstīm, kurās ir citām, lielākām valstīm vajadzīgi derīgie izrakteņi, nafta, gāze un izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis?
  • 2
  • 2
Skaisle
S
Jā,ragana, un par tām miera misijām. Kaza, godavārds, kad mēs cīnījāmies par neatkarības atgūšanu, tad gan Tu un gan jau visi Tavējie, gaidījāt,ka visa pasaule sadosies rokās un palīdzēs Baltijas valstīm atgūt neatkarību. Tagad , kad mums jāpalīdz citiem nelaimē tikušiem,kaut vai tikai morāli jāizrāda solidaritāte - tagad lielā nosodītāja. Nesmuki, nesmuki Tu domā, ragana!
  • 7
  • 1
Skaisle
S
Manam bērnam bija vēstures skolotāja - blatniece,par kuru bērns sūdzējās,ka viņa vienā stundā sakot tā, citā jau ko citu, vārdu sakot - pati jaucās un vēl visu laiku apsaukā bērnus. Pirmā mana reakcija bija,ka nav ko vainot skolotāju, lai pati mācās labāk. Bet sūdzības turpinājās. Tā kā tā bija 9.klase,eksāmens pavasarī jākārto - paņēmu pašķirstīt darba burtnīcu un pārbaudes darbu lapiņas. Tas bija šoks - kā sitiens tieši pa acīm. Neticēju. Jo bija skaidrs,ka skolotāja ( nesaukšu viņas vārdu - bet Rīgā labi zināma) pat nepārzināja mācāmo vielu. Man pierādījumi bija uz rokas. Kad uzrakstīju iesniegumu direktoram, viņš sasauca skolas vadības un vecāku padomes sapulci un paziņoja,ka viņi esot situāciju pārbaudījuši un ka viss esot kārtībā,lai tik bērni mācoties un vecāki neceļot paniku. Es teicu,ka ja viņi nenomainīs skolotāju jau ar nākamo mēnesi, es vērsīšos IZM,man ir nopietni argumenti un pierādījumi skolotājas neprofesionalitātei . Ka es "sitīšu pa visām bungām",tas ir mans bērns un mana bērna izglītība un man nav vienalga. Direktors man visu klātbūtnē pateica,ka to viņš uztverot kā personīgu apvainojumu un ja kas nepatīkot,lai es ņemot bērnu no skolas laukā. Es pateicu,ka viņam nav tiesību norādīt man, ko darīt ar bērnu,bet ka man gan ir pamats norādīt,ko darīt ar skolotāju. Redzi,ragana, kā Tu domā,kā es jutos ? Pārējās mammas klusēja. Gaidīja, kā beigsies,tā tālāk runās, bet es pateicu, ka nekur nekustēšos,kamēr nebūšu droša,ka bērns tiks sagatavots vēstures eksāmenam. Jutos kā zaķītis uz pieņemšanu pie lauvas pirms pusdienām. Bet neko - izturēju, bērns dabūja jaunu un ļoti labu skolotāju. Viss cits,ko Tu stāsti man arī ir zināms. Bet nedomāju,ka kaut kas mainīsies. Klases ir pārpildītas, pārbaudes darbi ir reti un tie paši viegli un ātri labojami, pamatā testi. Tikai tagad- vadoties no bargās pieredzes ar mani- skolēniem uz rokām vairs neizdod pārbaudītos un novērtētos darbus. Esot jāiet pie skolotājiem, bet savukārt, tur atkal tāda kārtība, ka skolotajam nemaksā par runāšanu ar vecākiem. Ja atliek laika parunās, ja neatliek laika - vecāku problēma,ne viņu. Man meita dabūja nesekmīgu vērtējumu par darbu par Blaumani,es gribēju to izlasīt, bet tīri tehniski to nevarēju izdarīt,jo divas reizes mēģināju, bet skolotāja apmierināta paziņoja,ka tagad viņai esot skolēni un ka lai es nākot citu reizi. Acīmredzot visus citus vecākus tāda situācija apmierina un es nolēmu - lai jau paliek,vai tik vien kreņķu kā aizdomīgi zems vērtējums par Blaumani. Tā kā ,ragana, saukājies cik vien gribi, bet es patiešām esmu ar konkrētām zināšanām un ar konkrētu pieredzi.
  • 9
  • 1
Skaisle Jātaļniece
S
Es atkal ne īsti par tēmu, bet tomēr... Cik milzīga nozīme ir izglītībai un cik milzīga nozīme ir vārdam ... Pie manis ciemojās māsa un lūdza iedot padzerties ūdeni. Es ielēju ūdeni glāzē,kuru kādreiz pirku vīna dzeršanai un skaistumam.Tādas man ir divas- viena gaišzaļa un otra kiršsarkana no tāda stikla, kas imitē ūdensburbulīšus, uz tādām pavisam zemām kājiņām. Vairs vīnu no tām nedzeru,jo cenšos tikai no pareizajām glāzēm atbilstošo vīnu dzert. Māsa man saka - ūdens jādzer no skaistām glāzēm, tad pavisam labi garšo,Tev tā ir. Un tagad es pēkšņi ievēroju,kā man garšo ūdens un cik skaistas man atkal ir abas glāzes,kuras jau man bija apnikušas un kļuvušas vienaldzīgas un kā vārdi tām spēja piedot jaunu vērtību un jaunu dzīvi. Man iedeva izlasīt Lias Guļevskas interviju ar dzjenieku Jāni Peteru 2011.g.augusta Mistērijā. Lasu un šauminos,kas atkal ar vārdiem tiek "krauts" virsū latviešu tautai. Piemēram, latviešu strēlnieku cīņas Krievijā pilsoņu kara laikā Guļevska nosauc par jaukšanos citas tautas liktenī, par ko mums latviešiem esot jācieš šobrīd karmisks sods. Un Peters nevis apsauc,nevis atspēko šos vārdus, bet tiem piekrīt. Tad mans jautājums abiem būtu - vai skolā vēsturi nemācījāties? Vai tiešām jums paslīdējis garām fakts, ka sākoties revolūcijai Krievijā un vēlāk pilsoņu karam - latvieši bija milzīgās krievu impērijas pavalstnieki, tā bija viņu valsts, par kuras strēlniekuprāt - taisnīgāku un godīgāku nākotni viņi cīnījās. Tā nebija jaukšanās citu valstu, citu zemju likteņos. Krievija bija un ir daudznacionāla. Sava valsts latviešiem - tā vēl bija tikai šauras domātāju grupas ideja un ticība. Es atsakos saprast kā latviešu inteliģence pati var sev nemitīgi raust uz galvas kvēlojošas ogles un raut tajā bezjēdzībā līdzi visu tautu. Lasiet akadēmisko vēsturnieku grāmatas. KD -uztaisiet interviju ar vēsturniekiem - Inesi Feldmani, Dainu Bleieri, Aivaru Srangu. Izglītojiet savus dzejniekus, rakstniekus, lasītājus. Es ar interesi gaidu Repšes izsludinātos vēsturiskos romānus. Spiežu sevi domāt,ka tie būs gudri romāni, nevis kārtejie vārdu lāsti par tautu,kuru sakās mīlam, bet savas nezināšanas dēļ dzen postā. Un es tiešām vienīgo cerību lieku uz izglītību.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja