Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +7 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Antra Dreģe: Mūsu sabiedrībā stereotipiem par sieviešu un vīriešu lomu nav vietas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Bet kā tad tur bija???
B
Ar iestudējuma kvalitāti - kāds bija koris, solisti, orķestris, diriģents, režisors, scenogrāfs, kostīmu mākslinieks utt. Saprotams, ir intriģējoši lasīt abus Dreģus, viņu domas - nu tikai būs!!!, bet mani interesē - KĀ viņiem sanāca?
tintintins
t
Bija varens čiks no abiem Dreģiem! orķestris un koris pavāji un neizteiksmīgi, bet ko nu Dreģa gadījumā tur varēja gaidīt? Solisti un viss tas pārējais? Ai nu viss tas atgādināja amatierteātra izrādi ar kaut kādām baisi lielām pretenzijām. Nu cerams, ka naudu iekasēja vismaz profesionāli, runā, ka labi 2014tā Čivle piešķīrusi. Būtu interesanti cik ta īsti, droši vien Hermanis pa to būtu 3 izrādes uzbliezis.
  • 1
  • 2
esese
e
ir sieviešu loma ģimenē un ir vīrieša loma ģimenē. Bez tā nu nekādi. Nevaram mēs audzināt bērnu ka'ONO. piedodiet, bet nesanāks, jo ir Vīrietis un ir Sieviete. Abi ar lielo burtu un vienādi respektējami. Āmen.
lustīgais nerris uz tirgus plača
l
"Mākslas iznešana tirgus laukumā vai dzelzceļa stacijā" ir atgriešanās pie saknēm. Aktieri, muzikanti, dejotāji, akrobāti, zvēru dīdītāji, bilžu mālētāji - visi sāka uz tirgus plača - ar redzamā vietā noliktu cepuri, kur skatītājiem iemest kādu monētu kā samaksu par mākslas baudījumu.
Skaisle
S
man vēl ir tā - nezinu,kas to iespaido, bet ir kad "neprasās" ne mūzika, ne izstāde, ne teātris. Ir labi ikdienā. Un tad uznāk - eju pat divas reizes nedēļā uz koncertu, es teātri , izstādēm utt. Kā bioritmi gandrīz. Man ir krievu kolēģis, kad viņš ir viens ofisā viņš vienmēr klausās Radio Klasika. Valodu viņš slikti saprot un vēl sliktāk tajā runā, bet lūk - klasika viņam ikdienā vajadzīga. Man tā īsti nav - drīzāk viļņveidīgi.
  • 7
  • 1
Drīkst?
D
Man jau arī tas pats. Nevaru nemaz tā atļauties iet tik bieži tieši uz to, ko gribu, un ar tiem cilvēkiem kopā, ar kuriem gribu. Tad visādi kombinējos - ar atlaidēm, ar akcijām. Tas atkal nozīmē kompromisus, par kādiem es pat neiedomātos, ja varētu tā vienkārši nerēķinot nopirk biļeti tieši uz to, ko tobrīd girbas redzēt un/vai dzirdēt. Diemžēl nepazīstu pārāk daudz tādu cilvēku, kuri var gan atļauties, gan arī saprot un mīl šos mākslas veidus. Tomēr parasti dabā gan viss ir līdzsvarā - vai nu nauda, vai izpratne par mākslu. Gadījumi, kad tas iet rokrokā, ir pārāk reti.
  • 5
  • 1
Skaisle
S
Zini, Drīkst? - nevaru neko piebilst. Skaisti un gudri uzrakstīji. Tikai ir tā,ka ir daļa no bērnības teātrī gājēju - šodien vairs to nevar atļauties. Man arī ir rūpīgi jāizsver,kādu biļeti es varu,kādu nevaru atļauties nopirkt. Tāpēc man šķiet ļoti simpātiski, ka mūsu operā ir izrādes bērniem, ar visām sarunām pirms izrādes utt. Kādreiz uz skolām brauca filharmonijas koncertbrigādes, interesanti - tagad arī tā ir.
  • 6
  • 1
Drīkst?
D
To par Farinelli nezinu, bet visiem minētajiem autoriem (vēl arī Flobēra "Bovarī kundzi" pavisam mierīgi var pieminēt, tāpat arī Ļevs Tolstojs franču ietekmē taču ļāva "Kara un miera" Natašai Rostovai piedzīvot dažādas mīlas izskaidrošanās un pavērsienus tieši teātrī... Tā bija sava veida promenāde sabiedrības krējumam. To noliegt vienkārī nav iespējams. Starp citu, atceros arī, kā Marina Rebeka stāstīja, ka Itālijā kas līdzīgs saglabājies vēl līdz mūsdienām, ka Parmā laikam viņa bija aizgājusi uz operu kā skatītāja vēl studiju gados un bija pārsteigta par to, cik skaļi un aktīvi itāļu publika izrādes laikā komunicē savā starpā. Lai nu kā... tas pie mums un mūsu laikā nav pieņemts. Un labi vien ir. Es sāktu ārdīties, ja man neļautu mierīgi klausīties mūziku. Un es to pavisam nopietni par to, ka cilvēkiem, kuri neiet uz izrādēm un koncertiem, no šāda balagāna tirgū diez vai kas mainīsies. Ja viņiem ļautu pirmo reizi mūžā aiziet tur - īstajā vietā, kur tas notiek vienmēr, ir vēl kāda cerība, ka varbūt pats vēlāk aizies arī pēc savas iniciatīvaas. Lai gan... O. Kroders teica, ka īstie teātra gājēji tomēr ir tie, kuri sākuši tur iet jau kā bērni... Kaut kas līdzīgs, kā Debesu Valstību. Jā, var arī pieaudzis cilvēks kā bērns uzsākt praktizēt šo īpašo apziņas stāvokļa un komunikācijas veidu, tomēr tie būs drīzāk izņēmumi.
  • 7
  • 1
Skaisle
S
Nē, Drīkst ? to es visu zinu, esmu lasījusi grāmatas. Vairs neatceros, par kuru operdziedoni es skatījos - laikam tas slavenais kastrāts Farinelli bija tas, kurš atļāvās pārtraukt savu Hendeļa operas dziedājumu, kad viņa balss radīto dievišķo skaņu iztraucēja grāmatas lapas un šokolādes tasītes trokšņi. Bet par to,ka tirgus balagāna vietā varēja tām pašām tirgus sievām biļetes sadāvināt - lai ir izpirkti uzvedumi visos teātros un visās koncertzālēs - jā tā ir ģeniāla ideja. Patiešām ģeniāla. Bet - nu tur kau atkal nevarētu nošmugulēt , norakstīt visādās pavadzīmēs un rēķinos naudu. Piedod,ka es no skaistā pie nesmukā uzreiz - kā saka - pa tiešo.
  • 7
  • 1
Drīkst?
D
Senā Grieķija ir Senā Grieķija, jo tur teātra izrādes notika amfiteātros dievu (Dionīsa) kulta ietvaros, uz kurām, starp citu, gāja tikai vīrieši. Nu, vismaz Atēnās tā bija. Bet Romā lugas jau vairs tikai lasīja izglītoto ļaužu mājās, bet amfiteātros publiku izklaidēja jau daudz skarbāki un reālistiskāki skati, kuriem ar mākslu maz kopīga. Bet ne par to ir stāsts, ko nu tik sen atpakaļ lūkoties. Paskatīsimies to pašu Mocartu vai 19. gs. operu ziedu laikus. Mocarts galmos spēlēja priekšā aristokrātiem un viņam bija jāsamierinās ar to, ka dažiem "klausītājiem" nemaz nenāca ne prātā svētsvinīgi klusēt, bet gan gluži otrādi tieši izmantot muzikālo starppauzi, lai risinātu savas darīšanas ar citiem t.s. "Mocarta mūzikas klausītājiem 18. gs.". Mūzika, deja un teātris bija bagāto ļaužu izklaides, kurām netika veltīta nekāda īpaši svētsvinīga attieksme un uzvedība. Arī 19. gs., ja palasīsim franču tā laika literatūru (O. Balzaks, Stendāls vai Dimā utt.), tad redzēsim, ka opera un teātris aristokrātiem bija kaut kas līdzīgs kluba apmeklējumam - vieta, kur noīrēt sev dārgu ložu, ierasties izrādīt jaunās štātes un satikt cilvēkus - tak visiem šiem autoriem atradīsim neskaitāmus piemērus, ka varoņi tieši izrādes laikā flirtēja, sarunāja romantiskas tikšanās, finansiālus darījumus, iepazinās, krāpās, strīdējās, izaicināja viens otru uz divkauju, panāca, ka tika stādīti priekšā kādam, kurš savā salonā tāpat vien neielūgtu utml. Domāju, ka Skaislei būtu neliels šoks nokļūt 19. gs. operā un piedzīvot to, ka publika itin nemaz neliekas traucēties par faktu, ka izrāde sākusies, ja nav paguvusi līdz galam nokārtot savas socializācijas lietas. Es gan piekritīšu vien tiktāl, ka nealkstu atgriezties šajos laikos... Ir jau labi, ka ir tā, kā ir. Un Aiva varētu drīzāk lepties, ka būtu sagādājusi tirgus ļaudīm, kuri nav parastie teātru un koncertu gājēji, drīzāk aiziet uz izrādi vai koncertu izrāžu un koncertu dabīgajā vidē, nekā māžoties un izrādīties, ka koris, redz, ar visu diriģentu var arī māžoties kā visīstākie gaļas izcirtēji. Tad es saprastu. Bet šis, ziniet... Ne jau tāpēc, ka tā nevar vai nedrīkst, bet tāpēc, ka jau sen ir zināms, ka šāda augstās kultūras iznešana masām ir nosprādzis variants.
  • 8
  • 1
Skaisle
S
Senie grieķi taču būvēja amifteātrus,kurus varam izmantot vēl šodien. Un tieši teātriem būvēja. Tai pašai Līsistrātei - ne jau ielās to klaiņojoši aktieri entuziasti izrādīja, bet aktieri - izglītoti un talantīgi.
  • 7
  • 1
Skaisle
S
Nē,tad jau atgriežamies pie ēšanas ar rokām, spļaušanas uz grīdas, nemazgāšanās un vēl visa cita. Kad aktieri spēlēja teātri ielās, teātris nebija atsevišķa mākslas nozare, bet aktiera vieta sabiedrībā bija turpat,kur prostitūtām - visu nicināšanai. Vēl - tāda izlustēšanās laukumos un parkos - kāpēc ne - lai jau būtu un tā arī ir. Bet tad to tā arī vajag saukt - izklaide, nevis māksla.
  • 7
  • 2
Skaisle
S
Mans viedoklis ir tāds,ka mākslas "ienešana" tirgū ir tās profanācija. Ir tāda Fromma grāmata Māksla mīlēt - Die Kunst des Liebens. Šajā grāmatā Fromms ļoti pārliecinoši pamato,ka viena no 20.gs. nelaimēm ir cilvēka nespēja koncentrēties. Fromms saka - ja tu klausies mūziku, tu klausies mūziku un domā par to,ko tu dzirdi, nevis par to,cik dzīve skaista vai neskaista, vai izdodies nokaulēt cenu vai kā garšo vīns - vai tā garšas bauda atbilst vīna cenai. Nē - tu domā tikai par mūziku, ko tu dzirdi - kāda ir skaņas, ritms, tmebrs, tonalitāte utt. Lūk, neesmu redzējusi un ceru,ka nekad neskatīšos ne Kopolas Apokalipsi, ne Jēru klusēšanu, ne Leksteru - nu vispār - neko no tā , bet man stāstīja, ka Apokalipsē cilvēku ēdot Baha mūzikas pavadībā. Nesen skatījos filmu Čārlija Vilsona karš un tur atkal tā banalitāte - helikopteri šauj cilvēkus kā tādus kukaiņus - nīdē un skan klasiskā mūzika. Un tad vēl - nevar salīdzināt Šveici ar Latviju. Varbūt šveiciešiem pilnīgai laimei vēl tikai pietrūkst mūzika tirgū, bet tik izlaupītā, beztiesiskā valstī, kur likumi darbojas tikai bagāto laupītāju labā - spēlēt Bahu tirgū, kur staigā vairāk izsalkušu kā paēdušu cilvēku - tas ir neprāts. Tā vietā būtu regulāri notīrījuši un sakārtojuši tramavaja pieturu, lai var soli paspert,lai nav jākāpj spļaudekļos vai kaiju sūdos. Tāpat par baletu stacijas laukumā. Nekad neesmu to tur skatījusies un nekad to nedarīšu. Tā ir šīs mākslas nevis tuvināšana tautai, bet noniecināšana un vulgarizēšana. Es vēlreiz atkārtoju - ar skaistiem saukļiem par mirdzošām sejām un kultūras " tuvināšanu" var visādus trūkumus " aizrunāt". Tieši tāpēc ir tā sajūta - pa spirāli atgriežamies padomju sabiedrībā. Tikai divu šķiru vietā nu ir trīs. Padomju laikos to slēpto vai atklāto miljonāru tomēr bija daudz mazāk.
Skaisle
S
Jā, es paspēju būt komjauniete. Un oktobrēns es biju. Un kad mums skolotāja maziem bērniņiem prasīja vai mēs zinām ,kas bija Brežņevs - es varēju atbildēt,ka Ļeņina draugs. Un skolotāja tad man teica,ka draugs nē, bet domubiedrs gan. Un uzreiz jautāja vai mēs mājās par Brežņevu runājot un ko tad runājot. Par to vainīga gan nekad neesmu jutusies, tāpat kā nedomāju,ka šobrīd esmu ar kaut ko labāka tāpēc,ka eju baznīcā un esmu kristiete. Par darbu - nu ko tu - citu argumentu nav - nu pārmet,ka es rakstu dienas laikā, nevis vakarā. Tas tev pašai, pašam nešķiet gaužām vājš arguments. Nu tāds- kad citu nav, tad - ko tu raksti darba laikā. Bet es vakaros strādāju, lūk, tāpēc rakstu tagad un ?
  • 10
  • 0
20. gadsimta cilvēks
2
Uzreiz redzu, ka jūs no komjauniešu organizācijas. Vai tad pirms 20. gadsimta nebija naudas vai varbūt nevienam nebija jāuztraucas par naudas trūkumu? Vēl man patika, ka jūs cilvēkus biedējat. Ja jūs ideoloģisku motīvu dēl neskatīsieties mākslas filmas, vai pasaulē vairs nebūs problēmu? Visvairāk man patika jūsu žēlabas. Jā, darba laikā trolļojošā stundu atsēdētāja, jūs noteikti esat pasaules lielākā cietēja! Kur nu sīriešiem līdz jūsu ciešanām!
  • 0
  • 11
ļaunums sevī
ļ
"Viņa tur sastapusi brīnišķīgus, normālus cilvēkus, taču vēl pirms mirkļa viņi bijuši gatavi cits citu nogalināt." nē, mīļie, kara laikā nogalināt nav ļaunums sevī. ja slepkavo miera laikā, tad jārunā par ļaunumu. uzreiz pēc bosnijas karā gadījās būt slovēnijā, un tur sastapu bosniešu pusaudžus, kuri tur bija atsūtīti atkopties no kara sekām. es viņiem arī prasīju - nu kā tas tā ir. un tad viņi man paskaidroja paši no savas vai kaimiņu pieredzes. vienam kaimiņš bija aizgājis uz darbu, atnāk mājās, mājai uzmesta bumba, sieva ar abiem bērniem nosisti vai sadeguši dzīvi. kaimiņš paņem visu naudu, kas šim ir, aiziet nopirkt automātu un iet šaut serbus. vai tas ir ļaunums? nē, nedomāju - drīzāk izmisums, tukšums par zaudējumu, un vienaldzība pret dzīvi. ja man nogalinātu bērnus, es nezinu, kā es rīkotos. iespējams, arī censtos atriebties, un tas būtu tikai dabiski. pat dzīvnieki atriebj nogalinātus mazuļus, un dzīvnieka gadījumā jēdzieni ļaunums/labusm, morāle/amoralitāte nav pielietojami.
ļaunums sevī
ļ
varbūt precizēšu domu - karalaikā nevar meklēt ļaunumu sevī, jo karš pats par sevi ir ļaunums. ārpus mums kā indivīdiem stāvošs ļaunums.
  • 5
  • 1
440Hz
4
Par biļetes augsto cenu piekrītu - arī es paliku gribot. Priekš Šveices tas, protams, nebūtu dārgi, bet Latvijā kultūras darbinieku algas līdzinās Maxima kasieru algām.
Skaisle
S
es varu brīnīties un nenobrīnīties. Centrāltirgū vienā dienā notērēja 200 000 ls. Piedodiet - kā tas nākās - kultūras dzīves organzitori ko piedāvā - ar vienun prātu domāt par produktu pirkšanu, ar otru par mākslu, ar vienu ausi klausīties māksliniekus,ar otru - pārdevējas sacīto. Un tad visas tās runas par augsto mākslu. Varbūt tad tomēr vajadzēja sākt ar atejām - tur sakopt un tur dziedāt un tur dabisko savienot ar lietderīgo. Vienīgim tur laikam tos līdzekļsu tā nevarētu norakstīt,kā tiurgus burzmā. Lūk, te Līsistrāte - kur ir tiešām kaut kas no kultūras iekārojams - biļetes cena 20 eur. Man jau 10 eur būtu daudz, bet 20 eur. Nu skaidrs, varēšu siekaliņu patecināt - ak laimīgie. Visur slavē,ka izdevās grāmatu ķēde, visu rāda priecīgas sejas. Bet tā arī netika pamatots, par ko tad tās lielās naudas tika izdots grāmatu ķēdes organizēšanā. Šoreiz 100 gr kultūras raidījumu par Rīga 2014 nespēju noskatīties jo Čivle ar Rozenbergu - kā no padomju dziļākajiem laikiem izkāpušas. Izmaksas necaurspīdīgas, tāmes nav publicētas, tad nu abas ar putām uz lūpām - daiļrunībā sacentās.
lustīgais nerris uz tirgus plača
l
Runāšana "..... tādās gramatiskajās konstrukcijās, par kādām latviešu valodā līdz šim vēl neviens nav dzirdējis .... tādā ļoti, ļoti samākslotā valodas formā...." - tas taču mantojums no mūsu Saules dainu pētnieces, ne? Un tādās samākslotās, nesakarīgās gramatiskās konstrukcijās parasti runā tie, kuri paši netic tam, ko saka. Tas ir tas fainomens, ko Freids nosauca par "parapraksi." Bet patīkami, ka ir vēl kāds - Mortīcija - kurš ir pamanījis šo parapraksi mūsu runasvīru un runassievu valodā...
  • 4
  • 1
Mortīcija
M
Dīvaini, ka man tas tikai šodien ienāca prātā. Par mūsu Rīgā taču ir jau senas un pamatīgas tradīcijas ar šādu augstās kultūras pasākumu rīkošanu profānās ikdienas dzīves pilsētvides vietās. Ar to es domāju Starptautiskā Baltijas Baleta festivāla atklāšanas koncertus Rīgas Centrālajā stacijā, kuriem ir vairāk kā 10 gadus sena vēsture. Lita Beire, es domāju, varētu pavisam konkrēti pateikt, ko reāli izmaksā šāds pasākums, tikai ar to atšķirību, ka festivāla atklāšanas koncertos taču dejo profesionāļi, nevis pašdarbnieku tautas deju ansambļi. Tātad pēc būtības tas būtu pielīdzināms pianistu sniegtajam koncertam Rīgas autoostā šī gada 18. janvārī, kurš bija izmaksājis... 50 000 EUR, ja nemaldos. Tikai šaubos, ka Lita Beire kaut ko teiks tā vienkāršā iemesla dēļ, ka viņa, kā jau lielākā daļa mūsu kultūras dzīves censoņu, ir ļoti atkarīga no Čivles tipa ļaužu laipnības tajā, kas attiecas uz papildus finansējuma saņemšanu, lai gan, kā mēs zinām, Lita Beire ir tā dāma, kurai itin veiksmīgi ir izdevies piesaistīt arī privātos sponsorus (2000. gadu sākumā bija kaut kādas skandāls par to, ka festivālu atbastīja Malboro pārstāvniecība, kas noteica, ka vienā izrādē dejotāji imitēja smēķēšanu, ko daudzi uztvēra kā tolaik jau aizliegto tabakas reklāmu), nevis pilnībā un ižšķērdīgi dzīvot tik uz budžeta naudas, kā to dara nodibinājums Rīga EKG 2014. Bez tam... Rozenbergai nešķiet, ka Centrālstacijas biļešu kasierītēm arī acis mirdz, to redzot? Un, starp citu, man nav ne mazāko šaubu, ka stacijā tas viss notiek par ievērojami mazāku naudu.
  • 7
  • 0
Mortīcija
M
Mja, visam piekritīšu par tiem 100 g kultūras, atskaitot tam, ka "Čivle ar Rozenbergu" "daiļrunībā sacentās". Tas ir, sacentās jau gan, bet nekādas daiļrunības tur patiesībā nebija. Čivle vispār ir Čivle - jauc "ka" un "kad" vēl 100x vairāk, nekā Artuss Kaimiņš "Suņu būdā", kuram tur par šo kaitīgo ieradumu morāli ir lasījuši gan Uldis Tīrons, gan Pauls Timrots utt. Čivlei gan laikam neviens to atļāvies publiski aizrādīt, jo Čivle taču mums ir kultūras māte. Kas viņai principā ļauj arī runāt tādās gramatiskajās konstrukcijās, par kādām latviešu valodā līdz šim vēl neviens nav dzirdējis. Bet tā pa īstam mani patiešām pārsteidza Rozenbergas izvēlētā taktika. Viņa brauca ar muti kā tāds bruņutransportieris, cenšoties atšaut un nolīdzināt līdz ar zemi jebkādus iebildumus, turklāt tīstoties tādā ļoti, ļoti samākslotā valodas formā. Viņai gan problēmu ar latviešu valodas kultūru salīdzinājumā ar Čivli nebija nekādu, toties bija milzu problēmas ar komunikācijas kultūru (proti, tādas vispār nebija), jo viss, ko viņa runāja, bija ļoti augstprātīgi, pamācoši un bez kādas tolerances pret visiem iespējamajiem iebildumiem, kuri, saņemti no diviem pieaicinātajiem studijas viesiem (kuri nepārstāvēja nodibinājumu Rīga EKG 2014), tika atspēkoti vai nu ar neko neizsakošas runas plūdiem - mēģinājums aizskalot jebkādus iebildumus ar masu, tā sacīt, vai arī ar pavisam pastulbu, nekādi nepamatotu atcirtienu "nē, tā, kā jūs sakāt, nav" (Agnese Hermane apgalvo, ka Latvijas Institūta mājaslapā, kuru viņa esot skatījusi raidījuma dienā, neesot bijis informācijas par to, ka Rīga ir 2014. gada Eiropas kultūras galvaspilsēta, uz ko Aiva Rozenberga atcērt - nē, tur esot gan tas rakstīts! Un tādā garā). Bet pilnīga nespēja pateikt neko konkrētu par tām naudas summām, kas izdotas par atklāšanas dienas pasākumiem tirgū, autoostā un ielās, bija vērojama abām. Tomēr jāatzīst, ka tik baisi uzbrūkošu runas manieri kā A. Rozenbergai, es līdz šim vēl neesmu manījusi nevienai no redzamajām kultūras personībām Latvijā. Arī tādām, kurām ir daudz vairāk autoritātes un spēka teikt, ko domā. Tas viss bija tā - jūs pat nemēģiniet iebilst, jo viss bija tik skaisti, tirgus tantiņām asaras bija acīs, bet jūs te vēl kaut ko par naudu satraucaties un vēl atļaujaties uzskatīt, ka nekādu paliekošu vērtību Latvijas kultūras dzīvē tas neatstās. E s jums saku, ka atstās, jo šie cilvēki kopš šī brīža redzēs, ka var dzīvot citādi, un pieņems savā dzīvē citādus lēmumus, bla, bla, bla, bla, bla... Saprotiet, mani aizvaino, ka šī dāmīte iedomājas visus mūs par tādiem muļķiem, ka viņasprāt šitādam bezsakara ļerzām cilvēki ar ticēs. Uz šī fona "Līsistrate" salīdzinājumā ir augstvērtīgs, turklāt lēts pasākums. Ar visu sadarbību ar Šveici. Starp citu, par Šveici runājot, pat jūtūbā atradīsiet, ka Cīrihē jau daudzus gadus notiek visādi augstās kultūras pasākumi, piemēram, centrālajā stacijā. Tikai tur dzied nevis pašdarbnieku kori, bet gan Cīrihes opernams (viens no pasaules A klases opernamiem) sniedz "Traviatas" izrādi. Līdzīgas lietas viņiem ir tirgos utt. Mani šausmina arī mūsu Rīga EKG 2014 atklāšanas pasākumu organizatoru demagoģija par to, cik tas viss esot oriģināli un kā nekas tāds vēl nekur līdz šim nav bijis. Un tagad Rīga ar šo ieiešot vēsturē. Muļķības. Arī par grāmatu ķēdes oriģinalitēti mani māc šaubas. Tas, ka vācieši savās avīzēs par to rakstīja, varētu būt drīzāk saistīts ar to, ka viss pasākums ilga stundām -15 grādu salā. Tas gan varētu būt kas nebijis. Tas, ka kaut ko tādu dara tik lielā salā.
  • 14
  • 0
arprac
a
Vai piedošanu, esmu neatzīts talants, kam nepietiek dūšas pateikt kautko cilvēkiem acīs
Es tur biju!
E
Varu teikt, ka bija švaks radošais un muzikālais līmenis. Par ko te arī jau lielākā daļa šaubijās. Par materiālu pašu neko neteikšu - domāju, ka tas ir vienreizējais variants (proti, to vairs nekad par laimi nedzirdēsim).
  • 5
  • 7
arprac
a
Antrai ir izdevies pateikt kko banāli filozofisku. Tas ir lieliski. Apsveicu. Labi izdevies Otkats. Varbūt tomēr laiks ir paziņot kāds orķestris un kāds koris piedalīsies? Jeb paši vācam haltūrblici no operas un LNSO mūziķiem, kas pieskries un piegrabinās? Dīvaini, ka šādam ārprātam ir iedota nauda, ļoti dīvaina. Gribētos dzirdēt kādi bija profesionālie kritēriji un kas nolēma nodokļu maksātāju naudu tērēt šādā veidā, zinot, ka tas būs projekts ar apšaubāmu kvalitāti.
Rambo > Antrai
R
Sievietes vieta ir dzemdēt bērnus un rūpēties par pavardu, bet vīrieša vieta ir gādāt par maizi un iet cīņā pret uzbrucējiem (ja nepieciešams).
uzbrucējs
u
Konkrēti jums, komentāru rembo, neviens komandieris neuzticētu pat grupas aizmuguri piesegt. Tas pirmkārt. Otrkārt, vai jūs nopelnāt pietiekami daudz, lai uzturētu nestrādājošu sievu un daudzos bērnus, par kuriem sajūsminās populisti?
  • 4
  • 4
Vārds
V
bet kam tiek uzbrucēja vieta ?
  • 1
  • 1
q
q
Mūsu sabiedrībā stereotipiem par sieviešu un vīriešu lomu nav vietas... ------------------------------------------------------------------------------------------- Kāpēc ne? Tikai tāpēc, ka Antra tā izdomāja? Vai kāds sarīkoja referendumu? Vai viņa monarhs, ka pavēlēs mums bez stereotipiem dzīvot?
!
!
Stereotips noteikti ir labāks par monotipu. Muzikāli pavisam noteikti. Es dzīvē lietoju 5.1tipus. Ļoti patīk!
melomanum
m
@! Atpalikušais, sen tak ir 7.1 !
  • 1
  • 1
trollim
t
Par tēmu arī ir ko teikt?
  • 0
  • 2

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

2024. gads teātrī. Teātris nav ēka

Gandarījumu ir sagādājuši oriģināldarbi, kas runā par šīs zemes cilvēkiem, viņu vēsturi un šodienu, cerībām un vilšanos, stereotipiem un vērtībām

Ziņas

Vairāk Ziņas


Mūzika

Vairāk Mūzika


Māksla

Vairāk Māksla


Teātris

Vairāk Teātris


Literatūra

Vairāk Literatūra


Kino/TV

Vairāk Kino/TV


Eksperti/Blogeri

Vairāk Eksperti/Blogeri


Intervijas

Vairāk Intervijas


Recenzijas

Vairāk Recenzijas


Grāmatas

Vairāk Grāmatas


Konkursi

Vairāk Konkursi


Ceļojumi

Vairāk Ceļojumi


KD Afiša

Vairāk KD Afiša


Deja

Vairāk Deja