Klupiens. Kritiens caurumā. Personālizstādi veido kontūru un laukumu kopums, kurš skatu iepin estētiskā mezglojumā, atsaucot atmiņā pagājušā gadsimta vidus strāvojumus. Vārdi šeit top par atsauci uz darbiem, astoņos vai vairāk teikumos transportējot ideju par starptelpu kā stāvokli pirms inversijas, kurā īslaicīgi nenoteiktā dominancē spēj uzturēties gan sākuma, gan arī beigu atgriezumi.Ģeometriskās formas saduras ar nenoteikto, atklājot nemitīgu uzskatu konfliktu. Mēs dzīvojam konstrukcijās, un mums apkārt ir atsauču rāmji, tomēr daba tos nojauc, atsviež atpakaļ stāvoklī, kad tie vairs nav viens veselums.Darja Meļņikova (1984) absolvējusi Latvijas Mākslas akadēmijas Vizuālās komunikācijas nodaļu. Kopš 2009. gada piedalās grupas izstādēs, to vidū “Noma 00-10” (Rīga, 2009), “What’s Up, Sea?” 10. Raumas Biennāle (Rauma, 2010), “24 Spaces – Cacophony” Malmö Konsthall (Malme, 2013), “You Only Live Thrice” (Malme, 2013), “Sculpture Is Space” Hobusepea (Tallina, 2013). Pirmā personālizstāde “Jaucot līnijas, kārtojot kaudzes” bija apskatāma kim? 2011. gadā. Jaunākais projekts – dalība “Literacy-Illiteracy” 16. Tallinas grafikas triennālē Kumu (Tallina, 2014).
Darja Meļņikova. A Green Silhouette of Grey
Vēl pāris pakāpieni līdz krēslai. Šaura līnija caurdur noguruma biezumu. Aizkaru viļņos izgaist nosirmojušas gaidas, atstājot vien kvēpus zem vatētas virsmas. Neaptveramība. Domas par rītdienu līdzinās zaļganai miglai bālā ietērpā ar neskaidru smaržu. Neievainojama elegance. Pieskāriens spilvena aukstajai pusei liek siluetiem celties virsotņu formās ap bezdibeņa malu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.